Google Analyticsin seurantakoodi

tiistai 7. lokakuuta 2014

Kylmä kuin Lindenillä

Täällä on pari päivää nyt ollut niin Jälkiä jättämättä-ilma, ettei tosikaan.
Harmaata, sateista ja viluista.
Töihin lähtiessä on tuntunut, että masentuu ennenkuin pääsee kotiovelta autoon.
Pieni kylmänhorkka on tärisyttänyt kroppaa koko päivän siihen saakka, että pääsee illalla oman kodin sohvalle lämpöpeiton alle teemuki kädessä.

Jos olet vilukissa-tärinä-horkka-ihminen, kuten minä, etkä omista vielä töpseliin tökättävää filttiä niin osta! Minä tosin sain omani lahjaksi mieheltä jo varmaan kohta pari vuotta sitten, kun mies kyllästyi minun ainaiseen syysulinaani jonka sävel on aina sama, sanat myöskin (vinkuvalla äänellä) "Miten täällä voi olla näin kylmä? Tarvin toiset villasukat ja toisen peiton..." jne.
Ja meillä on siis aivan normaalilämpöinen asunto, minulla vain on sisäinen termostaattivika tai jotain.

Töihin olen varustautunut vaaleanpunaisilla Aino-tossuilla ja isolla hartiahuivilla ja silti tuntuu, että sormet esim. on ihan jäässä.

Nyt kuitenkin sormet suuntaan näppiksen jälkeen kuuman kahvimukin ympärille, koska tämä tauko kestää vielä jonkin aikaa ja sitten on jatkettava töitä. Kahvin kanssa on pakko nassutella suuhun Isosiskon suklaaherkku-keksejä, koska tuli ostettua niitä kaksi laatikollista naapurin lapsilta, jotka myivät niitä luokkaretkirahastoa varten ja töihin kannoin toisen laatikoista.

Ja samalla haaveilen siitä hetkestä, kun saan taas käpertyä lämpöpeittoni alle :)

8 kommenttia:

  1. Ei hitsi sama juttu, kovin on paleltanut.
    Jälkiä jättämättä oli aivan mielettömän hyvä sarja. :)

    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli jäänyt huomaamatta, että sarjaa oli jatkettu Netflixissä kausilla 3 ja 4 ja olen vasta nyt katsonut noita kausia :) vielä muutama jakso jäljellä!

      Poista
  2. Mäkin palelen herkästi. ;) Kodin ulkopuolella olen usein pukeutuneena fleecetakkiin ja kotona on fleecetakin lisäksi usein yllä lämpöiset tossut tai villasukat.

    Onneksi kotona on lämmintä. ♥ Mulla on fleecetorkkupeitto, josta pidän kovasti. ♥

    Mäkin olen joskus tainnut ostaa samantyyppisiä keksejä - hyviä olivat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fleecetakkikin löytyy multa myös :)

      Keksit on vähän liiankin hyviä :D en normaalisti osta niitä ollenkaan, siis mitään keksejä, juuri sen vuoksi, että niiden kohdalla mulla pettää itsehillintä kokonaan ja napsin sit kokoajan keksejä suuhun, mutta enhän minä voinut olla hyvää asiaa tukematta :)

      Poista
  3. Meillä taas joku osti töihin jotain urheiluseuraa tukemaan sellaisia kuin Isän Punssipallerot. Ollaan repeilty tolle nimelle nyt koko viikko. Sitten niissä lukee vielä myös että Herkkupallosia. WTF???!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On noi nimet tän firman tuotteissa aika älyttömät, tarkistin tän keksin kokonimen mitä meillä on ja sehän olikin Isosiskon salaiset suklaaunelmat.. Hoh... Vai ostaisko Papan suklaapatukat... Voi äly!

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)