Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 27. lokakuuta 2014

All day long

Loppuviikosta iski flunssa. Jokaikinen meidän perheestä on maannut lahnana muutamia päiviä. Sairastamispaikkana on ollut ihan missä vain on saanut parhaan asennon, että henki kulkee.
Kurkkukivun, silmien rähmimisen (joka tässä versioissa on ollut jotain tolkutonta!) ja nuhan viettäessä meillä aikaa on koti räjähtänyt käsiin.
Niin, että ihan varmasti meille tulee tänä iltana yllätysvieraita!

Minulla oli tänä aamuna ekaa kertaa "hengissä"-olo, eli happi kulkee ja flunssasta on jäljellä jäänteet enää. Muut jäivät kotiin potemaan, kun suuntasin kamalassa rankkasateessa töihin. Autolla tosin, kävelyä työpaikan ovelle max.50m ja kuitenkin sen jälkeen näytin "mukavasti" suihkunraikkaalta!
Onneksi nappasin meikkipussin mukaani aamulla kotona meikkaamisen sijaan.
Mun silmät ei kestä vedenkestäviä ripsareita, joten se vasta olisikin ollut kivaa, kun siinä aamusateessa olisi tullut testattua Isadoran ripsarin kesto. Koska vaikka Isadoran All day long-ripsarissa luvataan, että samoin kuin Sensain 38, se lähtisi sen lämpöisellä vedellä, niin en kuitenkaan ehkä usko, etteikö se olisi valunut pitkin poskia tuulessa ja sateessa.
Täältä

Pakko muuten kehua tuota ripsaria. Muistaakseni kolmas menossa ja aion todellakin ostaa jatkossakin! Minulla on keskipitkät, sinne tänne harottavat ja todella vaaleat ripset omasta takaa ja tällä saa ihanan siistiä jälkeä aikaiseksi ja ripset ojennukseen. Megalomaanisen näkyviä, paksuja ja mustia ripsiä tämä ei tee, eli juhlaripsarit erikseen, mutta arkeen paras mitä on!
Pituutta, hieman tuuheutta ja kunnon erottelevuus, tykkään!

Nyt muutamia tunteja töitä vielä ja sitte sairastuvalle takaisin!

6 kommenttia:

  1. Voi rähmä sentään, että flunssa tuli teillekin. Toivottavasti on poissa kanssa, ettei tule mitään jälkipuinteja.

    Kiitos hyvästä Isadoravinkistä, ikinä en ole testannut Isadoran ripsivärejä.

    Kivaa alkanutta viikkoa. <<3

    VastaaPoista
  2. Minulla oli ennen aivan väärä käsitys Isadoran ripsareista, jotenkin ajattelin niiden olevan tosi huonoja tai max.keskinkertaisia. Olen kokeillut nyt tämän ja Volume&Curl-ripsarin ja hyviä ovat. Tosin Volume&Curlin massa on hieman tahmaista, sotkee herkemmin, mutta sillä pysyy (vaikka on vesipestävä!!) ripset kuin olisi käyttänyt ripsentaivuttajaa! Se on mulla toisena meikkipussissa :)

    VastaaPoista
  3. Mä taas olen ihan tykästynyt Estee Lauderin 38:n. Ainoa joka ei mulla varise :) Ja irtoaa helposti lämpöisellä vedellä mutta kestää esim. liikunnan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tämäkään varise, ei yhtään ja muutenkin on samat ominaisuudet :) mulla ei ole Estee Lauderista lokemusta, mutta Sensai(kanebo)ta parempi tämä on. Ja halvempi :)

      Poista
  4. Toivottavasti siellä on jo parempi olo koko porukalla, nyt taitaa olla flunssapöpöjen parasta tartunta-aikaa kun on niin märkää ja kylmää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ja Isommalla nyt silmätulehdukset, Pienemmälläkin näyttää et taitaa olla tuloillaan. Mies vielä samassa flunssassa ja mulla päälle korvatulehdus, eka ikinä sitten jonkun 6vee iän!! Sitkeä pöpö!!

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)