Google Analyticsin seurantakoodi

tiistai 9. syyskuuta 2014

Ei sitten yhtään mitään asiaa.

Katselen tässä töissä ikkunasta aivan mahtavasti paistavaa aurinkoa ja mieli tekisi karata ulko-ovesta pihalle, mutta ei, töitä se on edessä pitkälle iltapäivään.
Tämä viikko on muutenkin ihan hullunmyllyä ja vatsa ei kiitä.
Olen huomannut, että nykyisin pienikin stressi saa mahan ihan sekaisin.
Terveisin pari tuntia vessassa aamulla ja tulee ehkä hieman kiire...
Kahvikin jäi juomatta ja korjaan asiaa parhaillaan.
Sitten on sukellettava töihin.

Kevyemmältä tällainen aurinkoinen päivän aloitus silti tuntuu kuin viimeisen viikon sadesää, joka on ollut niin syksyinen, niin sateinen!
Tosin oma ilonsa siinäkin. Tänne on saapunut ruska! Valitettavasti hienoja ruskakuvia minulla ei ole esittää, minun ruskakatselmukseni on tapahtunut täysin nelostietä autolla ajaessa töihin...
Pakko päästä ensi viikonloppuna vähän samoilemaan lähimetsään, sen verran kaunista näyttäisi puusto nyt olevan (minun tuurillani samoilen itseni eksyksiin ja soitan miehen hakemaan minut huomatakseni vain olleeni 200 metrin päässä talon nurkalta...)

Nyt palaan työsähköpostien pariin ja vilkaisen välillä kaihoten tuota aurinkoa.
Mukavaa tiistaita!

7 kommenttia:

  1. On tuo sinun vatsasi harmillinen! Eikä se stressin välttäminen aina niin helppoa ole. I know.
    Täällä muuten sataa juuri vettä - ja ihan kunnolla. Huokaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua niin nauratti, kun lääkäri kehotti välttämään stressiä, sillä saatais vatsa paremmaksi :) Helposti sanottu, mutta toteutus... ADHD-mies, esiteini ja vilkas hirmuisen allerginen 5vee. Työssä olo on kuin lepoa silti välillä, vaikka täälläkin välillä kiirettä pitää :D

      Poista
  2. Stressin välttäminen taitaa olla nykyisin vakio-ohje lääkärissä.

    VastaaPoista
  3. Moni vaiva helpottuu ainakin vähän jo pelkällä stressin välttämisellä :) Mutta sen neuvon toteuttaminen... ;D
    Vatsahaavassa olen huomannut tosin sen omalla kohdallani, että se stressi siirtyy "suoraa vatsaan", eli vähänkin stressinpoikasta -> suora tie muutaman tunnin vessareissulle. Eli se ois pakko oppia olemaan stressaamatta ellei halua vuorokaudesta aikamoista osaa viettää vessassa. Mutta hiljalleen hyvää tulee, onneksi on lukeminen, joka taas mulla on suora tie rentoutumiseen <3

    VastaaPoista
  4. Se on stressin välttely sellaista että siitä välttelystäkin tulee helposti stressi :) Vatsavaivat on kyllä siitä kurjia kun niitä ei pysty peittelemään, jos on hirveä päänsärky niin sitä voi mennä silmät sikkaralla kauppaan mutta ei se kyllä onnistu jos takamoottori laulaa taukoamatta. Onko sulle lääkärissä puhuttu sellaisesta Masu-ruokavaliosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, näinpä Kiki :D Oon nimittäin huomannut, et kovasti yritän et nonni, nyt sitä rentoudutaan ja sithän se ei juuri onnistu... ;)

      Googlasin Masu-ruokavalion eikä ole kyllä puhuttu :/ tosi surkeasti olen muutenkin saanut mitään neuvoja... tai siis kun en ole saanut mitään.

      Poista
    2. Pakko lisätä vielä, että ihan omia tuntemuksia seuraamalla olen kyllä päätynyt melkolailla juuri tuollaiseen kuin Masu-ruokavalio on :)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)