Google Analyticsin seurantakoodi

keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Kylmä kesäkuu, silti kesäkuu

Miehellä on koko kesäkuu ollut lomaa. Minun lomani on heinäkuun alusta pari viikkoa. Olemmekin pienimuotoisesti viikonloppuisin reissanneet ja luultavasti jotain kylpyläkeikkaakin on vielä edessä, mutta varsinaiset lomalomat jäävät tulevaan syksyyn ja talveen.
Joten tässä hieman kuvina viimeistä viikkoa :)





 Vuokrasimme asuntoauton ja reissasimme muutaman sukulaisen luona viikonloppuna. Myönnän, että minusta voisi kuoriutua pieni karavaanari!

Jokaiselle vastaantulevalle vaunulle tai asuntoautolle täytyy nostaa käsi.. miten olisi mallinuken irtokäsi kiinnitettynä kojelautaan...? Jatkuva moikka?

" Kun työt on loppuu, loma alkaa
minä painan kaasujalkaa
Vaunuun perhe, mukaan grilli
edessä on loma villi...



Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri
Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri
(teiden tukko)
Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri
Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri
(teiden tukko)" 












Ensi viikoksi lämpiää, tai ainakin pitäisi? Ja ensi viikolla tämä nainen makaa lahnana parvekkeella lasten ollessa mummolassa pari yötä ja työsähköpostiin lupaan pyhästi olla koskematta, vaikka viime aikoina olen joutunut availemaan sitä viikonloppuisinkin!

8 kommenttia:

  1. Olen samaa mieltä - olis sää mikä tahansa, kesäkuu on silti kesäkuu;)
    Ja tuo karavaanarius tuntuu olevan tarttuvaa sorttia oleva tauti - jos nyt tykkäsit, tykkäät jatkossakin! Minäkin tykkäisin nyt, kun lapset ovat jo aikuisia, mutta isäntä ei - minä kun en aja ja hän taas ei tykkä ajella pitkiä matkoja.
    Oikein hyvää tulevaa lomaa - minä kärvistelen vielä ensi viikonkin töissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli kolmas kerta kun vuokrasimme asuntoauton ja mies puheli jo aivan tosissaan, että jospa ostaisimme oman. Minä olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että jospa emme, koska käyttöä sille tuli verrattain vähän...mutta juu, on kiva, että kamat liikkuvat mukana ja saa ajella omalla tahdilla.
      Itse olen aina tykännyt road tripeistä, tää on kuin lapsiperhe-versio niistä :D

      Poista
  2. Mukavaa lomaa! :)

    Toivottavasti pian lämpenisi, kun heinäkuu alkaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Toivotaan vähän enemmän ainakin lämpöä :) täällä oli tänään +7, hhhrrrrr!! :D

      Poista
  3. Olen ollut nuoruudessa liikaa asuntovaunussa, mutta tuo biisi on mahtava :D Ehkä ne lämpimät ilmat tulee sitten syksyllä kun teillä on se varsinainen lomaloma :) Meillä piti miehen jäädä kaksi viikkoa sitten lomalle ja näyttää siltä, että saan puolison jäämään kotiin elokuussa. No, saadaanpahan sitten tuupattua muksu kouluun osaksi lomaa niin se on sitä lomaa :D

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti flunssa väistyy ja aurinko tulee tilalle. Ihanaa lomaa!

    VastaaPoista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)