Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 9. kesäkuuta 2014

Mukavaa alkanutta viikkoa :)

Kävin gastroskopiassa ja tällä viikolla odottelen koepalavastauksia niistä. Melkein pakko sanoa, että harmi kyllä siellä ei ainakaan näkynyt mitään. Harmi siis sen vuoksi, että kiva olisi ollut ja helpompaa jos sieltä olisi löytynyt se "joku" syy sen sijaan, että etsintä jatkuu edelleen ja vatsa värkkää.
Paljon parempi silti on ollut, syömisetkin lähes normaalia jo, edelleen karttelen rasvaa jne, mutta perus-kotiruokaa olen voinut jo syödä.

Tänään pääsen kampaajalle, ihanaa! Olen tietoisesti viivyttänyt kuukauden verran kampaajalle menoa, jotta saan vähän pituutta josta leikata. Alan näyttää aikalailla joltain menninkäisen ja hevarin yhdistelmältä roikkuvine etuhiuksineni ja paksune pehkoineni! Joten odotukset on suuret! Ihan uusi kampaaja mulle, joten se hieman jänskättää, vaki-kampaajani on jäänyt pois työelämästä ties kuinka kauaksi aikaa perhesyistä ja nyt pitää alkaa etsimään uutta. Toivottavasti tärppäisi heti ekalla!

Minun pitäisi nytkin parhaillaan näpytellä työsähköposteja, mutta sensijaan huomaankin googlettavani hiusmalleja!

Tässä alla tulos ja noista se jonka aion koittaa sovittaa omaan päähäni olisi alarivin toinen oikealta! Ihan varma en vielä ole, muutamia tunteja aikaa harkita ja (googlettaa)!


8 kommenttia:

  1. Hienoja hiusmalleja ja kampauksia, varsinkin se sun mainitsema sekä ylärivin keskimmäiset! Mutta hei, millaset tuli? Toivottavasti uusi kampaaja oli hyvä :) Se on aina jänskä paikka kun joutuu vaihtamaan kampaajaa - mä itse ainakin olen tosi kampaajauskollinen hyvän tai edes kohtalaisen hyvän löytäessäni, koska siinä menee aikaa että kampaaja ja asiakas oppivat tuntemaan toisensa ja pääsevät samalle sivulle toiveista keskustellessa.

    Ja tosi kiva kuulla että sun olo on alkanut helpottaa ja pystyt jo syömään vähän "rennommin". Toivottavasti hyvä kehitys jatkuu (ja että oireiden syy vihdoin löydettäisiin)!

    Kuulostaa kornilta mutta silti: jaksuhaleja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :)

      Ei osunut nyt kampaajakemiat kohdilleen, harmi kyllä. Ihan ok hiukset, mutta itse jouduin saksimaan etuhiukset kotiintultua ja muutenkin aika plääh. On itseasiassa aikalailla sama malli kuin mennessäni, siistimpi ja lyhyempi vain ja väri on ok. Mutta kaipaamaani muutosta en saanut.
      Varmaankin n.kuukauden päästä suuntaan testaamaan jotain toista kampaajaa sitten :)

      Poista
    2. Se on niin ärsyttävää, kun lopputulos onkin vain sinnepäin ja joutuu itse kotona viimeistelemään!

      Mulla on nyt käynyt parilla viimeisimmällä parturikäynnillä sama niin, että oon pulisonkeja/niskaa joutunut itse tasailemaan. Luulen sen johtuvan siitä, että parturini yrittää säästää mun tukkaa (koska kasvatan) eikä sitten leikkaa niin justiinsa tarkasti, koska pelkää saksivansa vahingossa liikaa. Mutta kyllä mä silti haluaisin, että mun hiukset leikataan huolellisesti, koska malli on edelleen melko lyhyt kuitenkin, ja epätasaisuudet erottuu (ainakin mun omaan hiushullun silmään)...

      Ehkä toi kampaaja, jolla nyt kävit, vain arasteli tehdä mitään reipasta muutosta, koska olit uusi asiakas? Pelkäsi jos et tykkääkään, ja jäljitteli varmuuden vuoksi vain vanhaa mallia?

      Poista
    3. Varmaan arastelikin, oli niin kaaaaauhean nuorikin vielä :D
      Mutta ei se auta, minä hylkään heti jos ei osaa etuhiuksia leikata ja nämä oli vinot! Eivätkä tarkoitukella ;D keskellä ihme lovi ja toiselta puolen kääntyi reippaasti alemmas, ei hyvä. Minä olen varsinkin etuhiusten kanssa tosi tosi tarkka, mutta kyllä muutenkin! Jos maksan sen 90e niin on niiden etuhiusten vaan oltava hyvät :)

      Poista
  2. Luin Hyvä Terveys 4/2014 lehdestä artikkelia sappihapporipulista ja ajattelin sun vatsaa, voisikohan se vatsavaiva olla jotain sellaista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun ajattelit minua :) Mulla on valitettavan paljon kokemusta tuosta(kin), eikä tää tällä kertaa ole tuota. Luin itseasiassa tuon myös ja muitakin tosi hyviä mahasairaus-kirjoituksia ollut Hyvä terveys-lehdessä nyt kevään aikana... Mulla on nyt ollut muutamia päiviä ihan järkky ummetus... ihan "kiva" kun ei tarvi kokoajan vessassakaan istua, mutta ei sen nyt ihan näinkään pitänyt mennä! Huomenna meen heti herättyäni kilppari-kokeisiin, nekin alta pois, pakko tarkistaa kaikki mahdollinen!

      Poista
  3. Harmi, ettei osunut. Tuo lempparisi olisi ollut hieno. Seuraavalla kerralla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kohtahan se pitääkin jälleen varata kampaaja ;) no ehkä menee muutama viikko vielä... olen jo valmiiksi muistellut missä mulla on ollut hyviä kokemuksia ja mieleen putkahtikin eräs kampaaja jolla kävin kerran Pienemmän just synnyttyä ja en oikeastaan tajua miksen ole muistanut häntä aiemmin! Joten sinne seuraavalla kertaa :)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)