Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 31. maaliskuuta 2014

Hädin tuskin

Otsikointi hädin tuskin viittaa siihen olotilaan joka on ollut vallalla viime aikoina.
Saan kaiken tehtyä hädin tuskin, olen hereillä hädin tuskin, jaksan hädin tuskin...

Töissä työt kaatuu päälle. Kehujakin sataa roppa kaupalla, mutta samalla myös lisävastuuta ja lisää työtä tulee ovista ja ikkunoista niin, että työpöytä muistuttaa sotatannerta suunnitelmineen ja työlistoineen.
Olenko antanut jotenkin vaikutelman, että olen tehokkaampi kuin oikeasti olenkaan?

Kotona vähän sama homma. Hieman rahaongelmia, hieman esiteiniongelmia, paljon flunssaongelmia ja järjetön väsymysongelma. Juuri kun olin saanut jotenkuten nukkumisjutut kuntoon (n.6h yössä oli jo paljon minulle ja olin saamassa sitä 7h) tuli tämä hemmetin kellojen siirto. Tiedossa uneton viikko, ellei enemmänkin. Kun katsoo viideltä yöllä kelloa eikä ole saanut silmiään kiinni nanosekunniksikaan on jo sama nousta ylös.

Pakkanenkin tuli takaisin. Juuri kun olin päässyt siihen tiettyyn kevätfiilikseen ja kaivanut esille kevättakin (tosin lihomisen vuoksi en todellakaan saanut kaivaa esille niitä ihania vaatteitani vaan ainoa päälle menevä takki oli Pienemmän odotusajalta...argh siihenkin) ja tennarit. Aamulla untuvatoppis ei ollut yhtään liikaa ja parkkipaikka oli luistinrata.

Maanantai. Hädin tuskin elossa.

8 kommenttia:

  1. Tutulta kuulostaa. Sekä töissä että kotona. Ja känkkäränkkäpäivästä tässä nautiskelen noiden kellojen takia!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä! Toivottavasti asiat järjestyvät pian ja nukkumisjutut myös.

    VastaaPoista
  3. Mullakin on ajoittain nukkumisongelmia.
    Ja se olematon uni vaikuttaa kyllä ihan kaikkeen...
    Ei mitenkään mukava olotila :(
    Mua nyt on auttanut se, että perhe ymmärtää tän ongelman. Nukkumaan pitää mennä heti kun väsymys ottaa vallan, oli se sitten vaikka kahdeksalta illalla...
    Eivät herätä, vaan antavat nukkua vaikka aamuun, jos en itsekseni heräile.
    Tätä on kestänyt nyt parin viikon ajan ja olo alkaa pikkuhiljaa olla pirteämpi...
    Nukkumaan menokin on nyt asettunut tuonne ilta kymmeneen-yhteentoista. Herätys klo 7-8.

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös ollut aina uniongelmia, mutta viime kesän kipujen kanssa niistä tuli Ongelmia isolla O:lla. Nyt olen tosiaan vähitellen saanut unta vähän hallintaan, eli pääsen nukkumaan "jo" klo.02 aikoihin, kun aiemmin meni 04 helposti... Tavoitteena ois silti päästä vakituiseen n.7h yöuneen :)

      Tsemppiä sinullekin!!

      Poista
  4. Kun saat tuon nukkumisen hilattua sinne seitsemään tuntiin niin kaikki muu sujuu siinä ohessa. Väsyneenä sitä vaan harmittaa kaikki :) Yöllä sitä tuppaa vielä alkamaan miettiä asioita, jotka päivän valossa näyttää paljon pienemmiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta Kiki! Uskoisin tuolla yökukkumisen olevan osasyy myös painon nousuun, muiden ei-kivojen syiden joukossa (lääkkeetkin osasyyllisiä, mutta eivät toki kokonaan, minä se yökukun&yösyön!!)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)