Google Analyticsin seurantakoodi

tiistai 25. helmikuuta 2014

Loiskis ja lompsis

Helmikuu? Juu, tulin ihan todella kirjoittamaan vain ja ainoastaan valitusvirttä siitä minkä kaikki jo tietää. Eli aika pas...tilliset kelit vai mitä? Meinasin tänään töihin lähtiessä vetää (ihan oikeasti siis) jalkaani pojat Vikingin gore-tennarit. Olisi todellakin pitänyt!
Työpaikan pihalla nimittäin odotti oven edessä järjetön lammikko: nilkan korkuisesti vettä ja joka suuntaansa.
"Sitä ei voi ylittää, sitä ei voi alittaa, täytyy mennä..." joo-o, lammen poikki! Ja siinä sitten lits-läts, kahdella ja puolella harppauksella yli ja kengät ihan märkinä! Onneksi mulla on aina (vara-alkkarit ja) vara-sukat laukussa (koko perheelle. Niih. Ei sitä tiedä mihin sitä joutuu ja millon, se on hyvä varautua! Nimim. aikamoinen lääkearsenaali myös laukussa).

Nyt tuolla ikkunan ulkopuolella muka pikkuisen pilkistelee jotain valoa. Ei minulla aikaista kevättä vastaan mitään ole, kunhan se pysyisi tasaisen keväisenä, eikä niin, että joku yö sitten yhtäkkiä onkin -10 ja aamulla pihat kuin luistinratoja. Arvatkaas miten kuljin eilen töihin mennessä välin koti-parkkipaikka (joka on meillä talon takana ja alamäkeen mennään)? Sivuttain ja pitäen talon seinästä kiinni! Viimeksi kun kuljin niin olin aikamoisessa päihtymystilassa, että harvemmin samaa on joutunut harrastamaan helmikuisena maanantai-aamuna!

Mulla ei siis todellakaan huvittaisi ostaa uusia kenkiä ja se on paljon sanottu se ihmiseltä joka todellakin rakastaa uusien kenkien ostamista! Mutta silti näyttää, että on pakko ostaa kengät jotka ovat: vedenpitävät, hyvä pohjaiset ja mielellään niiden pitäisi sopia mekkojen ja housujen kanssa, sekä olla vielä kohtuu hintaiset!
Ai niin, lisätään siihen mun mahdoton jalan malli, eri paria olevat jalat ja se, että kenkien pitää ehdottomasti olla mukavat jalassa ja korkoa ei suureemmin, kiitos.

Vinkkejä?

8 kommenttia:

  1. Joo siis mua vaan jotenki vi***taa tää keväthypetys. Kyllähän se nyt tiedetään, et lumen määrä on suht vakio, eli kun sitä ei ole nyt, niin sitten sitä tulee joskus huhti-toukokuussa. Blaaah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo lumen määrä edes suht vakio, tuohon pistän kyllä vastaan ;D Siitä en kuitenkaan mene vannomaan et millon lunta vielä tulee vai tuleekokaan. Minä kun oon lapsuuteni(kin) lapissa asunut niin meillä tehtiin parhaimpina vuosina lumipalloja juhannuksena. Mutta oli myös pari juuri tällaista pääkallokeli marraskuusta huhtikuuhun talvea :/ Blaah, nimenomaan! Siinä oon niin samaa mieltä!

      Poista
  2. Mä olen hikoillut toppatakissa, kun kalenteri näyttää helmikuuta ja mä en millään antaisi itselleni periksi, että laittaisin ohuemman takin päälle. ;) Vaikka ulkolämpötila suosisi ohuempaa takkia. ;)

    Hyvä, että olit ottanut varasukat mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D on mullakin toppatakki, en vaan oo saanut ittestäni tehoja irti lähteä varastoon kaivamaan ohuempaa!

      Poista
  3. Iih, tajusin just että en ole käynyt kahteen päivään ulkona! Huomenna vissiin pakko mennä... =P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kannata. Piste. Täällä ainakin niin kurjat ilmat, että pysyisin sisällä jos vaan voisin ;)

      Poista
  4. Tästä puuttuu vielä se, että kevätaurinko paljastaa kaikki tahmatassujen jäljet oven karmeista ikkunoihin, mitkä talvi on autuaasti peittänyt näkyvistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä! Mun ihana äitini huomautti, että kun on eka kevät tässä kodissa, et otanhan huomioon sen, että tämän asunnon lattiat on tummat, pöly näkyy paljon herkemmin. Olikohan se vihjaus siihen suuntaan, että meillä muka olisi pölyä lattioilla :D

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)