Google Analyticsin seurantakoodi

lauantai 8. helmikuuta 2014

Kipee(nä) Youtube

Ollaan sairastettu oikein kunnon perinteistä influenssaa koko porukka. Ensin aloitettiin Isommasta, siirryttiin Pienempään, sitten olin vuorossa minä ja mies aloitti eilen. Viikon verran tässä ollaan kärsitty, vuoronperään ja yhtäaikaa jne. Ei mitenkään miellyttävä tämän vuotinen muoto, alkaa nimittäin niin hirveällä päänsäryllä, ettei ikinä! Ja kuumeella. Siirtyen kauheaan hakkavaan köhään ja lopuksi nenulit vuotaa. Meillä kolme on köhä+nuha-vaiheessa ja mies tosiaan vasta aloittelee urakkaansa.

Minä olen viihdyttänyt itseäni iltaisin Youtubella. Kannettava tuolilla sängyn vierellä ja Pienempi kainalossa. Nyt on nukuttu ("nukuttu" mun kohdalla) siis näin, Pienimmän yskä on kauhein. Se ei lopu millään. Viime yönäkin Youtube sai viihdyttää melkein pari tuntia, Pienempi roikkui sylissä puoli-istuvassa asennossa ja nukkui&köhi :( Lopetti aina hetkeksi ja taas alkoi.

Toivottaan täksi yöksi vähän vähemmän toimintaa sillä saralla!

Joka tapauksessa. Viime yönä googlasin ja Youtubetin kaikenmaailman kihartimet, koska polkkatukkani alkaa olemaan sen mittainen, että sille voisi tehdä muutakin kuin roikottaa suorana. Minä vain olen täysin kädetön kaikenlaisessa hiusvärkkäämisessä, taidot rajoittuvat pannan päähän pistämiseen, jo koristeellisen pinnin tmv päähän tökkääminen menee yli minun kykyjeni.

Lisätietoa ja kuva täältä
Aika moni onkin varmasti jo kokeillutkin ns.kiharrinpuikkoa ja sellaista metsästin aluksi, kunnen törmäsin siihen tosiasiaan, että sillä ilmeisen helposti osuu esim.poskeen. Minun poskeni olisi 100% palovamma-arpia täynnä jos sellaiseen haksahtaisin!

Joten seuraava looginen askel oli harkita joko Babylissin Curl Secret:ia tai sitten vaihtoehtoisesti hurjalta näyttävää Air Curler:ia!
Tietoa ja kuva täältä

Josta päästäänkin siihen Youtubeen! Pitihän sitä etsiä videoita siitä toimiiko nämä... vehkeet? Molemmissa on hieman uskomattomalta kuulostava väite siitä, että kihara muodostuu kuin itsestään! Joka tosin sopisi tällaiselle tumpelolle varsin mainiosti.

No, löysin videoita, useampiakin, molemmista. Ja jäin koukkuun. Nimittäin häneen! Lyhyesti: Air curler ei todellakaan toimi! Ja uskomatonta kyllä, huolellisesti ohjeita noudattaen, Curl Secret toimii!

Ja sitten video joka sai minut klikkaamaan lisää tietoa sekä Curl Secrettistä, että Bunnysta :)


8 kommenttia:

  1. Hei vähänkö siisti vehje! TahtooTahtooTahtoo!
    Ps: toivottavasti ootte tervehtymään päin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös ookin? :D ollaan pikkasen jo tervehtymään. Yskä on vaan aika hirmuinen kaikilla!

      Poista
  2. Huippumalli haussa ohjelmassa yhden kilpailijan poskeen tehtiin kihartimella hermeettinen palojälki ja ihmettelin miten se ikinäkään on mahdollista, mutta se on varmaan ollut tuollainen kiharrinpuikko :) Pikaisia paranemisia sinne koko poppoolle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu. Niin tehtiin! (t.tv-narkkari...) youtuben perusteella hyvinkin tollanen puikko.

      Poista
    2. Olen sua usein ajatellut aamuisin kun olen vallan tykästynyt kolmoselta tulevaan Sydänmailla sarjaan, että mitä ne siellä 3-kanavalla ovat sen tuonne aamuun kätkeneet, kun Nunju on töissä :D Musta jotenkin tuntuu, että se olisi uponnut suhunkin hyvin :)

      Poista
    3. Minä oon harmitellut just tuota sarjaa :D tokihan mun tallentava digiboksi ois sen voinut hoitaa, mutta huomasin koko sarjan vasta kun sitä oli mennyt jo muutamia jaksoja! Oliko se vielä niin et tuo tuli jopa avaltakin (uusintana??) Ja en ollut huomannut!!

      Poista
  3. Toi videon nainenhan on ihan hysteerinen, huutaa ku armeijassa :D Mut varmasti hyvää vertaistukea kaikille hiusjuttujen kanssa painiville!

    Toivottavasti tauti helpottaa nopeasti! Meilläkin valvottiin viime yönä, kun lapsella on räkäinen nuha ja hengitystiet menee yöllä tukkoon :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hullu :) Mutta ainakin sai rehellistä palautetta toimivuudesta, ei mitään siloteltua ja leikeltyä videota :) Ja jos testaaja on yhtä onnettoman lahjaton hiustenlaitossa kuin minä niin jos joku sillä toimii niin sitten voisin minäkin osata :D

      Meidän 10vee on aivan ihastunut tohon "hulluun naiseen" ja haluaa katsoa sitä youtubesta :D

      Pöh, pikaista paranemista teillekin, tää on kyllä ikävän sitkasta lajia oleva tauti!!

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)