Google Analyticsin seurantakoodi

keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Hiukset, hiukset (sävelellä Tähdet, tähdet)

Tekisi mieleni melkein kirjoittaa laulu siitä kuinka paljon hiukset vaikeuttavat elämää. Tosin siitä tulisi lähinnä valitusvirsi. Sanokaa nyt, että teitä on muitakin (minä tiedän, että teitä on!) jotka käyttävät hiuksiin ja niiden ajattelemiseen kohtuuttoman paljon aikaa siihen nähden, että hiukset ovat kuitenkin vain hiukset, eivät esimerksi ratkaisu maailman ongelmiin.

Paras ratkaisuhan tietysti ajaa kaljuksi koko pää. Sittenpä ei tarvitsisi aamulla katsella peilistä joko a) takkukasaa tai b) lässähtänyttä heinäsuovaa ja miettiä, että mitäs sitten tänä aamuna ja päätyä pesemään hiukset hulluna kiireessä Honey Boo Boon perheen tapaan, tosin minä teen sen kylpyammeemme päällä.
Tämä tosin on se viimeinen keino, apu silloin kun ei kertakaikkiaan aika riitä aamusuihkuun, eikä kuivashampoo auttanutkaan, vaan pahensi.

Tällä hetkellähän minulla tosiaan on menossa vaihe kasvatus. Tummanruskeat (karsealla juurikasvulla varustettuna) hiukseni ylettyvät juuri ja juuri leukalinjaan edestä, takana on kerrostettua (tai mitä lie) lyhyempääkin. Etuhiukset ovat tällä hetkellä perusmallia, eli suorat kohtuu pitkän vinottain leikatun otsatukka-vaiheen jälkeen.

Ja nyt taas se tulee! Kevättä kohti kun mennään minulla alkaa aina hiusvillitys! Talvella oleilen tyytyväisenä peruspolkassa, yksivärisillä hiuksilla. Varma kevään alkamisen merkki on minun mielessäni siintävät raidat, ombre-värjäys, kiharat, shokkivärit...

Ja se laite josta en vain pääse yli, eli aiemmassa postauksessakin mainittu suomessa myyntiin Babyliss Miracurl nimellä tuleva automaattikiharrin, josta muuten Saara Sarvaskin teki testivideon aika vasta!
Must must-hankinta! Mutta must-mussuttamista hieman tyynnyttää se tosiasia, ettei näitäkään laitteita ilmaiseksi jaeta. Ilmeisesti ameriikan hinta on ollut 99 dollaria ja Suomessahan ei missään nimessä haluta olla huonompia joten hinta lienee liitetelee sadan euron yläpuolella huuuuuh!!

Joten jospa vain suuntaan kampaamoon ombre-haaveineni ja unohdan kikkarat? Mun hiukset olisi kuitenkin liian lyhyetkin... vai mitä?

9 kommenttia:

  1. Mun hiukset sähköistyvät varsinkin pakkasella helposti. Ja taipuisina tahtovat mennä tiukasti takkuun. Ostin taannoin hyvän takunpoistoharjan, joka selvittää takut ongelmitta. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostitko Tangle teezerin? :) Mulla on se joskus muutamia vuosia sitten Lontoosta ostettuna ja tykkään edelleen!

      Poista
    2. Tangle teezerin ostin. :) Oiva ostos! <3

      Poista
    3. Minä haluaisin ostaa sellaisen matkakokoisen tangle teezerin, mulla on aika pienet kädet ja mulla on se iso malli ja ehkä se on vähän liian iso mun käteen... Ja matkakokoisen sais leopardikuosilla <3 :D

      Poista
    4. Sellasen vois voittaa myös mun blogissa ;)

      Poista
  2. Voihan tukka, ikuinen ongelma :/ Mua on siunattu oikein tälläsellä perinteisellä suomalaisella lasimaisella ohuella ja tönkkösuoralla hiuslaadulla. Tukka ei oo koskaan hyvin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan ikuisuusongelma... Tänään vaeltelin marketissa (pojan valitessa leluosastolta pikkuautoa ikuisuuden.... ja nää osastot on vierekkäin) hiustenlaitto välineiden seassa, hitsin vaikeaa!! Haluttaisi puikkokiharrin ja sellainen ihme vekotin jossa oli vähän kuin harja ja suoristin yhdessä ja jonkun sortin rullautuva/kiertyvä ilmakiharrinkin oli...

      Poista
  3. Oikein, oikein hyvää ystävänpäivää ison halauksen kera, olet kovasti tärkeä blogiystävä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myöhästyneesti samoin Kiki <3 Olin koko eilisen töissä, kotiin 21 aikaan, mut jaettiin töisdä sentään sydämenmuotoisia jellybeanseja..?

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)