Google Analyticsin seurantakoodi

perjantai 20. joulukuuta 2013

Onko tietoa?

Kysynpä täältä, kun omassa tuttavapiirissä ei löytynyt tietoa, että onko kukaan käyttänyt näitä tällaisia: silikoniset push-up-rintaliivit?

Noita vaihtoehtoja näyttää nimittäin löytyvän D:n saakka, minulla on D/DD rinnat, mutta sitten mietityttää lähinnä se, että noiden mainosten naisilla ja käyttäjäkokemuksiaan jakavilla naisilla on terhakat imettämättömät rinnat... Minun D on nähnyt n. 4 vuotta imetystä. Tarviiko enempää sanoakaan? :D

Eli ollaan siellä terhakan toisessa ääripäässä!

ps. olen saanut ihanan haastaan Jennijeeltä jo jokin aika sitten, minulla on luonnoskin siihen olemassa jo, mutten meinaa ehtiä millään tehdä sitä varsinaista juttua siitä haasteesta! Ja ei, en ota paineita ;D mutta kun se haaste on just kiva ja haluttaa osallistua. Kyllä minä tästä vielä! Eriasia on etten taida ehtiä haastamaan itse ketään, kuten olin ajatellut :/

2 kommenttia:

  1. Puhutaanko me nyt siis sellaisista kupeista jotka isketään siihen tissin alaosaan ja ne toimii ilman olkaimia jne?
    Mä etsin sellaisia aikoinaan nuorena, lapsettomana c-kupin naisena ja Sokoksen alusvaatemyyjä katsoi mun rintavarustusta ja pudisteli päätään, "ei toimi!".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin niistä! Ok, voisi luulla, että voisin sitten unohtaa koko asian... voih mikä harmi!

      Eniten harmittaa se "toimii uimapuvun alla"-osio, koska joskus sitä kaipaisi sinne jotain apua :D Mulla ei ikinä sovi ne kaarituetut uimapuvut koska mun rinnat ei mene mun kokoisen uimapuvun kuppeihin... ne vaan ei istu sinne mitenkään! Joko ne pursuaa sitten yli sieltä yläosasta tai sitten ne valahtaa ali :/ minkä kivan mielikuvan nyt jätänkään :D

      Ja sitten taas ne kaksiosaiset uimapuvut. Bikinit kun on aivan nounou niin onneksi on sentään näitä toppi+pöksyt uimapukuja nykyään. Mutta niissäkin on sama ongelma! Olen ratkaissut sen tähän saakka aika hullulla tavalla: olen ostanut uimatopin jossa on täysin rintaliivitön yläosa ja pukenut ALLE bikiniyläosan jossa on kunnon tuki... Nolottaa, koska vaikka ne toppi ja bikiniosa on mustat niin näkeehän se, että mulla on kahdet olkaimet!! Mutta parempi sekin vaihtoehto kuin...

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)