Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 11. marraskuuta 2013

Torson vertailua

Kiki ihanaisessa blogissaan tässä vastikään esitteli hankkimansa torson.
Minäkin olin jo huomannut torsobuumin sisustuksesssa ja tietysti joutunut virran viemäksi, eli olin ostanut jo torsokaiseni noin viikkoa paria aiemmin, omani hankin myös kirpputorilta.

Torson takana Clas Ohlsonin valot
Tosin minä en ole kutsunut näitä mallinukke-torsoja torsoiksi, vaan "akkeliineiksi".
Huutelin miehelleni kirpputorilla: "Tää akkeliini lähtee nyt meille!", kun oman kappaleeni näin.
Ja niin hieman ylihintainen akkeliini ahdettiin takapenkille, minun mallissani on onneksi säädettävä tummanruskea jalka ja niinpä se mahtui mallikkaasti.

Vähän aikaa kotona piti pyöritellä tällaista heräteostosta, ei nimittäin ihan heti ollut sen kokoista tilaa sisustuksessa.
Olin kyllä haaveillut torsosta/akkeliinista jo puolisen vuotta, mutta olin ehtinyt hankkia sille varaamaani tilaan sisustustikkaat.
Tikkaat saivat väistyä, ne hakevat nyt vuorostaan paikkaansa, voi tosin olla, että luovun niistä kokonaan.

Olen täydelleen tyytyväinen akkeliiniini ja se onkin makuuhuoneessa kunniapaikalla ja saanut myös kunnian toimia korujeni kantajana.

6 kommenttia:

  1. Mun ensimmäinen ajatus oli, että voi jestas mitä ihmiset kotiinsa hommaavat, mutta tarkemmin ajatellen ei ollenkaan pöllömpi idea :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla oli sit sama ajatus mun äidin kanssa :D Sen eka kommentti oli "Hyi hirvee" ;D, mutta makuja on monenlaisia, eikä tosissaan aina tarvitse olla kohteliaisuuttaan samaa mieltä :) Mutta nyt äitinikin on vaihtanut kyllä jo mielipidettään, varmaankin kun tottuu :)

      Poista
  2. Ooo, sun akkeliinilla on vielä tuo nuppi tallella. Ei tarvitse pelätä styrokspään ilmaantumista :D

    VastaaPoista
  3. Onpa hieno akkeliini! Meillä tuommoisen kanssa kävis niin, että peitoksi pinoutuisi kasa vaatteita ja sisustuksellinen elementti unohtuisi suht nopsaan. Kiitos mun huithapelimiehen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuten olisi varmasti kaukana meilläkään, mutta miehellä oli jo ennen tän hankintaa "vakipaikka" johon aina nakkoo vaatteensa ;D Ne on "sisutuksellisesti" ja toooosi kivasti heti kun astuu makkariin niin siinä. Siinä kun sattuu olemaan sellainen lipasto ja sen päällehän mies reippaasti nakkoo vaatteet...

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)