Google Analyticsin seurantakoodi

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Päivän pelastus

Olipa masentava päivä tänään. Mikään ei oikein mennyt niinkuin piti, aikaa kului hukkaan erinäisistä syistä aivan kamalasti ja loppupäivän pilasi se, että mies antoi mun nukahtaa!!

Juu! Mikä kamala vääryys. Ei kun todella, harmitti. Minulla oli tarkoitus katsoa telkkaria hetki ennen nukkumaan menoa, mutta Pienemmällä oli känkkäränkkäilta ja se ei nukahtanut ei millään. Minun piti mennä vain hetkiseksi viereen, jotta rauhottuisi, mutta niinhän siinä kävi, että nukahdin! Tunniksi! Ja sitten ärsytti aivan kauheasti se, että mies oli istunut sen tunnin tietokoneella, eikä edes huomannut (!!), että minä-parka (joo, korostan itsesääliäni!) nukun siellä hukaten aikaa... nyyh.. ;)

Sitten tietysti äyskin sieltä herätessäni miehelle, istuin oikein mielenosoituksellisesti koneelle ja avasin sähköpostini. Olin voittanut Kaikkea kodista- blogin arvonnassa, jee!! Ilahdutti tähän saumaan niin, että teki mieli kiljaista :D Kiitoksia sinne siis!

4 kommenttia:

Kerro jotain, se ilahduttaa :)