Google Analyticsin seurantakoodi

lauantai 12. lokakuuta 2013

Kinuskikissan ohjeella muffinsitehtailua

Mulla ei taida mahtua aivoihin muita leivontaohjeita tällä hetkellä kuin muffinsit, muffinsit ja muffinsit. Koukussa?

Tällä kertaa tein Kinuskikissan Sitruuna-inkiväärimuffinseja. Koska tein kotoa löytyvillä aineksilla, näissä minun versioissani ei ole sitruunankuoriraastetta eikä inkivääriä. Voi kuulostaa sitten kovinkin inkiväärittömiltä sitruuna-inkiväärimuffinseilta, mutta koska minulla ei myöskään ollut lemon curdia, korvasin sen appelsiini-inkiväärimarmeladilla jota kotoa sattuikin löytymään! Hyvin mukana sitä inkiväärin potkua, tosi namia marmeladia!

Mitä, mistä?
Koska kyseessä oli marmeladipurkin loppu ei näiden kolot täyttyneet ihan täyteen. Tosin luulen, että isompi määrä sitä marmelaadia olisi ollut liikaa. Nyt sitä oli juuri sopivasti. Tarkoitus oli myös "kaunistella" nämä tomusokerilla, mutta se meni tänään muuhun kuin tähän lautaselliseen ja näihin ei jäänytkään mitään. Nämä kun olivat täysin yhtäkkinen muffinsihullutus :)

Sitten aivan, aivan eri asiaan!! Osaisiko kukaan sanoa mistä saa tälläisia jotka oletan jonkinlaisiksi ripsentaivuttimiksi? Kuvankin olen napannut jostain mitä en muista mistä, isot pahoitteluni siitä!


15 kommenttia:

  1. Hei mulla on kanssa joku muffinssikoukku! En kanssa muuta tekisi nyt kun niitä!

    Ja pakko hehkuttaa kun kuule ihan ite lanseerasin ihan huipun muffinssiohjeen! Okei varioin sen Kinuskikissalta :P Siellä sen muffinssiresepteissä on joku sellainen mihin tulee sisälle sitä Blå Bandin vaniljakastiketta ja sitten ne muffinssit vielä kuorrutetaan sillä samalla soossilla.
    Niin mäpäs teinkin niin että tein muuten sillä ohjeella sen taikinan mutta korvasin maidon minttuteellä (mulla olisi kaapissa ollut piparminttu-aromiakin mutta halusin jotenkin sittenkin enempi sellaisen teemäisen mintun maun kuin sitä ehtaa aromia) ja laitoin varalta vielä vähän kuivattuakin minttua. Sen vaniljakastikeyllätyksen laitoin sinne muffinssin sisälle mutta kuorrutin ne valkosuklaakermalla. Hitti että oli hyviä!!! Ei se minttu sieltä ihan yhtä kivasti maistunut kuin raa'asta taikinasta eli vähän pitää vielä miettiä ja varioida mutta noita täytyy kyllä tehdä toistekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että joku muukin on samassa koukussa :) Mulla ei ihan heti olisi tullut edes mieleen laittaa teetä :D Mahtava idea! Hmm... tuosta tulikin mieleen, et bongasin kaupassa just mansikka juustokakku ja mustikkamuffinsi teet :D Mut hei, reseptiä jakoon, varsinkin jos saat sen teen maistumaan enemmän :) Vähän suuntaa mittoihin et millä se tee sieltä tehoaa :)

      Poista
    2. Kato miten ihania muffinsseja :P http://kakkumonsterinkakut.blogspot.fi/search/label/Muffinssit

      Poista
    3. Mahtavia :D Oon joskus tuolta(kin) katsonut, mutten nyt vähään aikaan ja tossa oli pari aivan semmosta etten oo tullut ajatelleeksikaan :D Kiitti :D Tänään pakko leipoa... muffinseja!! Noissa kuorrutteissa mun onkin tosi hyvä lukea vinkkejä, teen sen liian samallalailla aina ja niistähän saa tosi erilaisia!

      Poista
  2. Mitäs jos syötät googlen kuvahakuun sen ripsentaivuttimen niin tuliskohan sieltä mitään sopivaista? Mun silmään tuo varsi näyttää ihan sheivaamiseen tarkoitetulta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä niin näyttääkin :D Mutta aattelin, että tuon naisen ripset on niin hienosti ylös et josko se taivuttelee tolla :D

      Poista
  3. Mä tykkään kans leipoa, mutta siihen on ihan luvattoman vähän aikaa nykyään. Tai oikeastaan ihan hyvä, eipähän pääse neuvolan täti kuittailemaan sokeriarvojen heilahteluista ;) Usein oon vaan kokenut noi Kinuskikissan ohjeet liian makeiksi, joku raja näköjään tälläkin sokerihiirellä. Ehkä hieman varioiden saisi ihan uusia vakioherkkuja aikaiseksi.

    Mun mielestä tuo ripsikapistus näyttää rullamalliselta ripsiharjalta, mutta tää ei oo mikään tieto, vaan puhdas arvaus. Kerro, jos löydät tiedon, että mikä kumma ripsishaveri se sitten lopulta oli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä mikä? Rullamallinen ripsiharja? Apua, onko olemassa jotain mistä en ole koskaan kuulut?! ;D Äkkiä googlettamaan :)

      Poista
    2. En tiedä kokeilitko jo kuvahakua, mutta tuo taitaa olla Avonin Mega effects -maskara, sillä voi tällätä ripsiään vallan 12 eri kulmasta. Oli pakko googlailla kun jäi pohdituttamaan tuo kapistuksen merkitys :)

      Poista
  4. Meillä oli pojat syysloman kunniaksi mummolassa jopa USEAMMAN yön (mitä luxusta!! ja kuinka kummallista... ekaks oot 99% kiinni 10v ja yhtäkkiä niitä ei olekaan siinä 24h...)ja sen kunniaksi mulla oli oma määrittelemä nettikielto :D eli en ole edes googlea käyttänyt! Mutta nyt googletin ja sehän se on!! Mun on P A K K O saada kokeilla tuota!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paitsi ettei sitä taida saada enää... NYYH. Miten mulla on voinut mennä tuollainen ohi? :D

      Poista
    2. Hei. en ole varma tuliko jo edellinen laittamani vastaus, mutta laitan varalta uudestaan. Avonin kampanja 16 (joulukuvasto) löytyy tämä ripsiväri hintaan 9,95. Kauttani saa Avonin tuotteita tilattua.Suosittelen kokeilemaan, on sen verta erikoinen :) kauttani saa tunnukset jos oman tilauksen haluaa lähettää :) Kysy lisää m.jaatinen@hotmail.com
      AvonMinttu.blogspot.fi

      Poista
    3. Hei. Avonin kampanjassa 16 (joulukuvasto) löytyy tämä kyseinen ripsari hintaan 9,95. Suosittelen kokeilemaan, hyvä ja erikoinen ja mahtuu pieneenkin laukkuun mukaan :) Kauttani saa tilattua Avonin tuotteita :) Ja kauttani saa otettua myös tunnukset ja tilata itse :) Kysy lisää m.jaatinen@hotmail.com
      Avonminttu.blogspot.fi

      Poista
    4. Kiitoksia :D pakko tilata kyllä!

      Poista
    5. Ja tuli sun vastaus :) Mulla on tuttu jonka kautta saan Avoneita, olen joskus tilannutkin, vartalotuoksuihin olen koukussa :)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)