Google Analyticsin seurantakoodi

tiistai 22. lokakuuta 2013

Bruneteilla on hauskempaa!

Taas samaa hiusjauhantaa! Anteeksi, aivot eivät vain suostu parempaan, viikko flunssassa (minä) ja siihen päälle miehen kolari työautolla (ei pahempaa onneksi! Pari viikkoa sairaslomaa, koska joka paikka vain jumahti... On käynyt kaikki mahdolliset tutkimukset, huh!) ja vielä pojatkin flunssassa, ekaksi Pienempi ja nyt Isompi.

täältä
Joten Hiusasiaa! Värjäsin aivan ihanalla hiusvärillä, jolla olen saanut loistokokemuksia joka ainoa kerta, eli Lorealin Casting creme gloss, linkin takaa avautuu värivaihtoehdot ja lisätietoja, minä voin van kehua. Kyseessähän ei kuitenkaan ole kestoväri, vaan kevytväri. Minun kokemuksella voin sanoa sanojen: hoitava kevytväri todella pitävän paikkansa. Nytkin tuntuu ettei hiukset ole koskaan olleet kiiltävämmät, pehmeämmät ja terveemmän näköiset :)

Itse käytin nyt (ja olen käyttänyt aiemminkin) sävyä 412 Iced Chocolate/huurteinen ruskea. Ja väri päässä kerrankin näyttää oikeasti siltä miltä purkinkin kyljessä. No ok, ehkä pikkuasteen tummempi, mutta sehän johtuu siitä väristä joka on nyt tämän värin "pohjalla", hiusväreissähän jokainen himppunen ns.vanhaa väriä todellakin vaikuttaa lopputulokseen (nimim. kun en uskonut ja päähäni tupsahti violetti eikä ruskea joskus....). Nyt alla oleva väri oli kohtuu tasainen, joten tästäkin väristä tuli tasainen! Tyytyväinen!

Ja taas siihen ikuisuusasiaan, eli miksi nainen ei ole tyytyväinen (kuin max.hetken), miksi ei voi uskoa ns.omaa itseään, vaan tulee se tunne "tarvitsen jotain.... uutta? Piristystä tai jotain...?
Tämä koskee ainakin minulla niin sisustusta, ruoanlaittoa, vaatteita, hiuksia jne. Onneksi ei minun kohdalla sentään miestä ;)

Nyt kun nimittäin olen ihastellut huurteista ruskeaa koko päivän (kyllä, myönnän! Olen todellakin mennyt vessaan vain tuijottaakseni itseäni peilistä, sekä edestä, että takaa!), olen jälleen tajunnut, että kyllä vain, ruskea on minun hiusvärini.

Aivan kuten lapsena kun minulta kysyttiin minkäväriset hiukset minulla on niin vastasin: Ruskeat! Olin niin järkähtämättömän varma, että omistin tummahkon ruskeat hiukset, etten tainnut oikein uskoa peiliä... nehän olivat siis ne perinteiset maantienhiekkaa-sävyä... Joten muistan vieläkin sen kauneuden tunteen, kun värjäsin ensimmäisen kerran hiukset! Ja tänään koin sen jälleen :)

2 kommenttia:

  1. Kiva, kiva ,kiva kun peili on ystäväsi ja saat sieltä vastauksen että kauniit hiukset ovat ... Minulla on edestä paljon harmoja karvoja, täytyy mennä myös ostamaan kiva väriä, laitan paperille sen mitä olet täällä mainostanut ... toivottavasti sopii minullekin ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin luvataan myös jonkinasteista harmaiden peittävyyttä... mutta toki kestoväri on harmaiden peittävyydeltään parempi. Nämä kevytvärithän pysyy lyhyemmän aikaa hiuksissa. Mutta edelleen katselen kyllä oikein tyytyväisenä peiliin :D

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)