Google Analyticsin seurantakoodi

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

LivBox heinäkuu 2013

esimerkkikuva livbox.fi
Pitkästä aikaa jälleen LivBoxin vuoro :) On minulle boxi tullut tässä välissäkin, mutta ei ole jotenkin napannut kirjoitella boxista, ihan kivoja tuotteita, muttei mitään wau-efektejä tai mullistavia juttuja.
Nyt oli sitten hieman erilainen boxi niin jopas taas kirjoituttaa! :)

Ensin ne plääh-tuotteet ilman kuvia: Glitterin sponssaamana hiusasuste lehtinen jossa mainoskuvia Glitterin tuotteista hiuksille ja tosi kivoja ohjeita hiustenlaittoon, mutta nämähän ovat pääosin puolipitkästä- pitkille hiuksille ja mun hiukset kävivät kampaajalla ennen juhannusta ja ovat iiiihan lyhyet :) Edelleen hiukset ovat mustanruskeat, nyt joukossa on myös kuparinvärisiä ohuen ohuita raitoja. No, niinpä ne Glitterin tuotteet jotka boxissa myös oli menevät siis mulla hukkaan.
Boxissahan oli siis vaalea donitsimallin nutturavalkki ja "timantti"koristeiset nutturapinnit. Mitäköhän tässä on boxin tekijät ajatelleet? Sen lisäksi, että isolla osalla on liian lyhyet hiukset niin isolla osalla on myös tummat hiukset, jolloin vaalea donitsi on ihan hukkakamaa?
Miksi ihmeessä noiden n.9e maksavien tuotteiden tilalta ei olisi saman arvoista esim. pantaa tai jotain hiushärpäkettä jonka voisi kiinnittää minkä värisiin ja/tai pituisiin hiuksiin tahansa?


Mun valkki pinneineen ja opuksineen oli jaossa Rovaniemen FB:n Roskalavalla ja hakija tulee tänään :) Profiilikuvasta päätellen hakija omaa vaaleat pitkät hiukset, joten ilmiselvästi käyttöön :) 


No loput olikin sitten Jee!- tuotteita.
Osa ihmisistä valitti LivBoxin Facebook-sivuilla tämänkertaisten tuotteiden olevan ns. markettikamaa. Tällaisessa boxissa kuuluisi ilmeisesti heidän mielestään olla vain eksklusiivisia tuotteita.
Mun mielestä taas on kiva, että on myös markettituotteita, kunhan ne on hyviä. Ikäväähän sekin on, että ihastuu&rakastuu johonkin loistotuotteeseen ja sitten tajuaa, etteihän mulla ole koskaan varaa ostaa sitä päivittäiseen käyttöön (ja mulle on LivBoxin tuotteen kanssa käynytkin näin! Mutta tosi mahtavaa sitä oli silti päästä testaamaan, nimittäin Microfoliant kuorintaa). Markettituotteiden kanssa taas voi huoletta käyttää koska uuteen on yleensä aina varaa. Ja kuitekin boxin hinta näidenkin tuotteiden kanssa on alempi kuin jos ostaisi nämä ihan vain kaupasta!

Nyt kävi jopa niin mukavasti, että molempia tuotteita olen hipelöinyt siellä marketissa ostoaikeissa, mutta kumpaakaan en ollut vielä ostanut.

Ensimmäisenä Herbinan Tuuheuttavaa kuivashampoo:

Jotkut kehuvat, jotkut eivät. Tykkään kuivashampoista, kiireisen aamun pelastus ja antaa kivasti rakennetta ja nostetta. Yleensä. Olen kokeillut myös huonoa kuivashampoota. Oma suosikkini tähän astisista kokeiluista on ollut Schwarzkopfin Got2B:n Rocking it. Olen kuitenkin kyllästynyt siihen, että se suutin ei oikein toimi ja sen lisäksi tuntuu loppuvan kahden-kolmen käyttökerran jälkeen. Sitten se vain sihisee ja puhisee. Tuote sen minkä toimii on kuitenkin ollut ihana.
Herbinaa en ole aiemmin testannut, joten kiva kokeilla josko tästä löytyisi korvaaja ja jos tämä on hyvä niin uuden ostaminen ei sitten päätä huimaa, ovh. on 4,95e.

Toisena Sunsilkiltä Pro Heat lämpösuoja- ja kiiltosuihke:

ThermoActive - teknologia suojaa hiuksia lämpökäsittelyssä jopa 230 asteeseen asti antaen samalla kauniin kiillon kehuu tämä tuote. Ja tätäpä testasinkin jo eilen. Ihana, tykkäsin heti! Toimii ainakin minun lyhyessä, mutta paksussa tukassa. Kiva kiilto on tosiaan plussaa! Muutaman kokeilu kerran jälkeen tiedän enemmän, mutta vaikuttaa lupaavalta! Ja minähän siis lämpökäsittelen hiuksiani sekä lyhyinä, että pitkinä. Vakituiseen on käytössä fööni ja suoristusrauta. Nyt lyhyisiin minisuoristusrauta on ihan ehdoton.

Kolmantena hiustuotteena oli Schwarzkopfilta Bonacure Fibre Force -tehohoito:

Tämä oli kokeilukoko 30ml. Täyskokoisena (150ml) ovh olisi 18,70e. Menee vielä siihen kastiin, että ostaisin kyllä jos tuote olisi hyvä.
Tätäkin olen ehtinyt kerran testaamaan. Ja oli muuten tämäkin yhden käyttökerran kokemuksella hyvä! Luki erikseen, että vaurioituneille hiuksille. Mun hiukset on kohtuukuntoiset kyllä, mutta silti tämä teki kivan tuloksen. Kosteutetun tuntoiset ja helposti käsiteltävät hiukset. Purkin ohjeessa luki 5-10min, maltoin just ja just sen 5min pitää päässä :) Pidemmällä pitämisellä saisi varmastikin ainakin pitkiin tai/ja huonokuntoisiin hiuksiin kosteutusta ja käsiteltävyyttä vielä paremmin!

Neljäntenä sitten ei hiustuote Carmexilta Cherry Lipbalm: 
SK15 suojakerroin ja hieman kirsikkaa muistuttava tuoksu. Ei tuoksu silti minusta epämiellyttävä ole, teollinen hieman. Kuivilla huulilla, kuten minun, tuntuu laittaessa lievä kirvely, samantyylinen kuin Blistexillä. Kosteuttaa kivasti, ei väriä josta minulta miinusta. Olen tottunut käyttämään huulirasvoja joissa pieni väri, joten tämä varmaan menee itseasiassa miehen käyttöön joka on Blistex purkkien suurkuluttaja!

Sitten, koska mulle on jo jonkin aikaa tullut LivBox niin kertaus siitä mitkä niistä tuotteista on sitten jääneet ihan käyttöön ja joita olen joko ostanut tai aion ostaa lisää:

-Clarins Instant Light Natural Lip Perfector kesäkuun boxista. Ihana ja täydellinen minun huulille! Huulivoiteen luvataan ravitsevan, korjaavan ja pehmittävän huulten ihoa. Juu, toimii! Ja huulet näyttävät tosi tosi kivoilta. Kevyt sävy nimeltä Rose shimmer. Ihana!

-Simple silmämeikinpuhdistusliinat/tyynyt olen ostanut jo toisen paketin kun Livboxissa tullut loppui. Loistavia matkalla ja eivät ärsytä silmiä/silmien ympärysihoa. Huhtikuun boxista.

-Avenen Eu thermal suihke(kasvo)vesi. Tämän paljastuessa huhtikuun boxista olin hyyyyvin epäileväinen. Nyt olen kohta käyttänyt putelin loppuun ja mikä hellepäivien pelastaja tämä onkaan! Mahtava! Kasvoveden tilalta myös iltaisin olen käyttänyt. Toimii.

-Paesen luomiväri trio sävy Luxus 110. Vaaleanpunertavan sävyinen vaalea, lila ja jonkinasteinen hopeahtava on se kolmas sävy. Käytössä aina kun teen ns. näkyvän silmämeikin. Mahtava ja todellakin ostan uudelleen. Sitten joskus. On nimittäin tosi riittoisan tuntoinen. Niin ja tämäkin oli huhtikuulta.

-Ma Provensen palashampoo maaliskuun boxista. Tätäkin olen säännöllisesti käyttänyt ja nyt se jo loppui. Onneksi huomasin, että voin napata uuden ruokaostosten lomassa, meillä näitä ainakin saa ihan Prismasta. 

-Dermalogica microfoliant kuorinta Olen käyttänyt säästeliäästi, mutta onhan tämä loistava tuote! 60,40e hinta estää minua luultavimmin ostamasta tätä kuitenkaan uudestaan. Harmi!! Tämä oli tammikuussa boxissa.

Ensimmäisessä, joulukuussa 2012 saamassani boxista ihastuinrakastuin tuoksuun. Näytekokoisesta Lancomen La vie est bellestä on vielä vähän jäljellä. Saatan ostaa uudestaan vaikka käytänkin enemmän arjessa Avonin vartalotuoksuja. Tässä on kuitenkin ihana tuoksu ja harvoin löydän hajuvettä joka miellyttäisi niin, että saattaisin tosiaan jopa ostaa sen! Tätä lisää ;)

La vie est belle livbox.fi

4 kommenttia:

  1. Kuivashampoota täytyisikin kokeilla sellaisena aamuna kun tajuaa, että mitä ihmettä, eikö kukaan ole pessyt mun tukkaa eilen :D

    VastaaPoista
  2. minullakin loppunut kuivapalashampoo mutta rasvoja on viellä jäljellä , mutta pidän nyt kaksi kuukautta tauko ja tilan vasta syyskuussa nimittäin minulla on nyt niiiiiiin paljon kui ei ikinä ennen ole ollut kosmetikaa... viimeinen paketti aivan mahtavat tuoteet ,, nutturaa ja klipsit lahjoitin ystävän tyttärelle ja edelliset silmäritsetupsut myös , nuori tyttö ilahtuu ... Kiitos sinulle kun mainostit ihana sivu ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tulee kyllä aika paljon käytettyäkin ja sit tykkään lahjoitella myös eteenpäin kokeiltuani :D Silmäripsitupsuja meinasin kokeilla itse joskus juhliin ;D Mutta tuota Sunsilkin lämpösuoja/kiiltoa olen nyt laittanut joka pesun jälkeen ennen föönausta ja olen saanut jopa kehuja kiiltävistä terveennäköisistä hiuksistani, joten toimii!! Ja kuivashampookin on ihan ok, kokeillut nyt 3krt. Ihan kelpo,ei paras.

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)