Google Analyticsin seurantakoodi

keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Liebster

Mahtavan hauskan, räävittömän (rakkaudella sanotusti) ja kiltin ja selvästi suuri sydämisen Kikin ihanasta blogista (jota todellakin kehoitan kaikkia lukemaan, koska se saa aina iloiseksi ja minua ilahduttaa joka ikinen kerta myös ne suloiset kuvat) saamani Liebster blog- palkintoinen on nyt jaetttavana.

Ensinnäkin kiitokset menevät edellä kehutulle Kikille blogistaan, mutta blogirakkauden jaan nyt viidelle muulle eteenpäin :)

Kiki laittoi eteenpäin 11 italiankielistä kysymystä jotka jokainen voi halutessaan napata sieltä Kikiltä, minä passaan ne, mulla ei riitä kärsivällisyys edes Ilmaiseen sanakirjaan ;)

Sen sijaan naputtelen ylös 11 ilon ja hyvänmielen aihetta, 11 koska kysymyksiäkin oli 11 ja iloa koska sitä tarvitaan aina!! :)

Mutta ensin ne 5 kpl blogeja joista minä saan hyvää mieltä!

1. Tuuman ja tuokiot
2. Päin Mäntylää
3. Uusioperheen kuviot ja kaviot
4. Periaatteen Nainen
5. Pärähdys

1) Lapset: Tätä ei tarvitse erikseen selitellä. Ne on ihania, niin hyvässä, pahassa kuin parhaimmassa, kukaan, mikään, missään ei saa sydäntä auki niinkuin nuo omat lapsukaiset

2) Kirjat: Hyvä kirja parantaa haavoja. No ei niitä kirjaimellisia, joten ihan turha kenenkään ottaa tästä vinkkiä ja repiä Loisto-pokkarin sivuja irti korvaamaan laastaria.

3) Kesä: Tämä on ihan todella mun ensimmäinen kesä. Ensimmäinen vuosi ikinä jolloin odotin kesää, jolloin valmistauduin kesään ja jolloin olen jopa jo nauttinut kesästä. Varmaan mulla lapsena oli jo jotain iloa kesästä, on mulla muistikuvia iloisista kesäpäivistä, mutta tosiasiassa mulla on paljon, paljon enemmän muistikuvia iloisista talvista puuhineen ja olen aina mieltänyt itseni "talvi-ihmiseksi". Mutta nyt iski kesä.

4) Mies: Se saa minut nauramaan. Vaikka olisin vihaistakin vihaisempi. Ja se on paljon n.11 vuoden jälkeen.

5) Hyvä ruoka ja herkut: Valitettavasti tämäkin parantaa jos ei haavoja niin mielialaa... ja samalla se pyöristää vartalonmallia. Onkohan se sen vuoksi, että "lihavat on leppoisia"? Muka? Ei ne oo. Ne on vihaisia peilikuvalleen ja itselleen ja nauraminen ulospäin on vain suojauskeino. Minun kohdallani ainakin näin. Kuuntelen myös toisenlaiset kannanotot. Tää kyllä oli nyt vähän asian vierestä, munhan piti kirjoittaa 11 ilon aihetta. Mutta kyllä se vain on ilonkin aihe. Pitäisi vain itse iloita kohtuudessa tässä asiassa.

6) Oma koti: Nyt kun se on se ihan oma niin istun joskus illalla sohvalla ja katson ympärilleni ja sydämen valtaa sellainen ihana tyytyväisyys.  Olin ihan onnellinen vuokralla asujakin, ei sillä. Tämä nyt vain oli sellainen mukava bonus löytää omistusasunto tältä alueelta :)

7) Ystävät: Ne jotka kuuntelee, välittää ja rakastaa.

8) Musiikki: Nyt uusimpana ihanalla leveällä ja kauniilla parvekkeellani aurinkoisena päivänä makaaminen kuunnellen musiikkia korvanapeista, mikäs sen parempaa.
Maanantaina tosin oli niin kuuma, että kun otin Väiski-vaahtokarkkeja mukaan ne sulivat sisältä melkein kuin takassa paistettavat vaahtokarkit. Oli namia :D

9) Se kun löytää vaatekaupasta jotain istuvaa, sopivaa ja kaunista ;D
Ei todellakaan mikään itsestään selvyys. Tätä kohtaa on toki vaikea ymmärtää jos on kokoa alle 36 ja malliltaan sutjakka ;) Mutta kun on mallia maatuskanukke ja helposti pyöristyvä herkkusuu niin tämä on joskus kiljaisun paikka sovituskopissa!

10) Hauskat eläinvideot. Nauravat vauvatkin kelpaa. Youtube pullollaan.

11) Haaveet: Tällaiselle haaveilijalle on ihanaa vain maata ja haaveilla, joskus aamulla ärsyttää kun tajuaa nukahtaneensa kesken hyvän haaveilun :)

4 kommenttia:

  1. Kiitos - osui mullekin oikein piristävälle paikalle tämä tunnustus. <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos <3 Olen siirtänyt blogin pihalle läppärin kanssa ja piti mennä sisälle, kun mun "Silmään meni joku möttiäinen." Liikutuin niin kovasti näin kauniista luonnehdinnasta :) Olen lihavuudesta samaa mieltä. Vanhoilla päivilläni olen huomannut, että enää ei vaivaakkaan eniten se, että muut ensisilmäyksellä tajuaa lihavaksi, vaan pohtii natisevia polvia ja joko ovella kolkuttaa kakkostyypin diabetes? Nyt menen takaisin pihalle ja alan katselemaan sopivaa kohtaa laittaa Väiski Vemmelsäären vaahtokarkkipussi hautumaan :D Ihan keskelle pihaa en kehtaa laittaa, täytyy kätkeä pöheikön taakse :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti on tarpeeksi lämmintä pehmeille Väiskeille ;D Lauantaiksi vasta luvattiin tänne tarpeeksi lämmintä, pitää ostaa vaahtokarkit valmiiksi :D Me ollaan tosin täällä kolmannessa kerroksessa astetta lähempänä aurinkoa ;D

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)