Google Analyticsin seurantakoodi

keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Vappurosetti

Otsikostahan voisi pikaisesti luulla, että puhun siitä rautasesta vempeleestä jolla vapuksi herkullisia nameja tehdään. Mutta ei, vaan tarkoitan päähän pinttymääni saada makuuhuoneen kattoon kattorosetti.

Tähän malliin:
Täältä hintaan 44,36e, halkaisija 40cm

Mallia arvon vielä, mutta rosetti on kattoon saatava. Toistakin mietin, samaan malliin maalattua kuin Tyylivarkaiden nettisivuilla nähtävässä eräästä blogista napatussa kuvassa. Meillä on olohuoneessa musta kattokruunu, mutta en ole varma olisiko tuollainen kattorosetti mustana liian synkkä omaan sisustukseeni.

Makuuhuoneen valkoiseen bling-bling-valaisimeen se sopisi kuin rusinat simaan :) Eli jokaisen oma mielipide saa asiasta olla ihan mikä tahansa, minun elämässäni tarvitaan simaan rusinoita ja makuuhuoneeseen krumeluuria ;D

6 kommenttia:

  1. Tää olikin ihana kattorusetti olen itsekin miettinut, muttei tiennyt mistä niitä saa, eikä tiennyt mitä on nimeksi semmoisella "vempaimella " Aina sinulta hyviä vinkkejä saa. kiitos .. minulle sopisi 4 kulmailinen ja niitä saa tilata ja tule 10 päivässä kotiin , samoin saa niitä itsekin värjätä vaikka vaaleapunaiseksi vaaleapunaiseen tupaan ..

    VastaaPoista
  2. Rosetit on ihania. Miten mää olin unohtanut, että olen himoinnut tuollaista :D Mulla on sulle lovetus post-it, käy poimimassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielessä kävikin et tykkäisitköhän sä :D Käy poimimassa, kiitos ja kumarrus :)

      Poista
  3. Miltähän planeetalta minä olen, kun en ikinä ole edes kuullut mistään tuollaisesta. Aina sitä oppii uutta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Ei ne nyt taida nykyisin ihan yleisimmästä päästä ollakaan :)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)