Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 9. toukokuuta 2013

Herkkumies

Mikäs tässä ollessa. Takana 11h katkeamattoman unet, minulla jolle riittää yleensä se 7-8h ja joka yleensä herää automaattisesti 8h jälkeen!

Nyt keittiössä häärää mies joka keittää kahvia ja paistaa lättyjä ja minä istun sängyssä näpyttelemässä kun pojat taas ovat olohuoneessa Pokemonin (jota lapset on nyt yhtäkkiä innostuneet katsomaan ja josta minä en ole innoissani yhtään) lumoissa.

Nyt napsautan Filmnetistä uusimman Games of Thronesin jakson päälle ja asennoidun odottamaan lättykahveja. Kyllä tällaiset ylimääräiset vapaapäivät on nannaa!! :)

4 kommenttia:

  1. Kyllä on tullut sen verran monta Pokemonia katsottua, että vähän tässä täytyy ääntä avata ja kajauttaa se tunnusmusiikki maailmalle :D On se hyvä, ettei näissä kommenteissa ole ääniraitaa :D

    VastaaPoista
  2. minä tässä pohdin että mitä päivä se semmoinen on että olen kauheasti uninen ja unta riittasi koko päivän ajan . ulkona satoi , aurinkoa ei missä näy? matalapaine tai jotakin vastaava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on tänään tuollainen ilma, eilen oli aurinkoista

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)