Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 22. huhtikuuta 2013

Kiire ja kaksi kysymystä

Hirmuinen kiire koko ajan ja paikat aivan jumissa. Koita siinä sitten könkkästä tavaroita paikalleen kun jokapaikka huutaa hoosiannaa. Mutta en valita. Aukaisen silmäni aamulla ja tosi onnellisena katselen kaunista lattiaani, ihania värejä ja uusia pintoja :)
Totuttelemista on ja tavarat vähän siellä sun täällä... onko siihen jotain sääntöä kuinka pian kaiken pitäisi olla paikallaan ;D Ensimmäisenä kysyisinkin sopisiko jos jatkaisin purkamista&järjestämistä joskus... sanotaanko vaikka puolen vuoden päästä? ;)

No ei se tilanne edes ole niin paha, vaatteet on paikoillaan, olohuone ja lastenhuone on jo täysin kunnossa, mita nyt verhot puuttuu, keittiö on murheenkryyni nyt, olen tainnut hamstrata vähän liikaa kaikenlaista keittiökamaa :D

Vanha asunto on meidän vielä reilun viikon verran, 2.5 pitää palauttaa avaimet, siellä on edelleen olohuoneenverhot, muutamia asioita keittiössä ja loppusiivous, argh.

Harmittaa, kun en kertakaikkiaan ole voinut lukea ihania blogeja, netti saatiin toimimaan tänään iltapäivällä. Ja vaikka olisi saatu aiemminkin, niin enpä ole ehtinyt istua edes ruokapöytään!

Ihanan keväisiä päivä ollut ulkona, mitä nyt tänään kun hain koukkuja kaupasta vaatehuoneeseen, niin astuin niin jättimäiseen mutamönjälammikkoon, ettei muulla väliä! Kenkä sanoi oikein kirjaimellisesti "SLURPS" ja piti ihan nykäistä se ylös. Se entinen kenkä.
No tosin ne oli niin loppuun ajetut Uggsit ettei niitä olisi oikeastaan saanut enää ulkoiluttaakaan ;)
Siinä toinen kysymys, milloin UGGit ovat liian talviset jalkaan? Elokuussa.....? :D

12 kommenttia:

  1. Mä oon pitänyt Uggseja ympäri vuoden :D. Mun mielestä ne on kesällä ihanan viileät ja talvella täydellisen lämpöiset. Toki sit kun ne on alkaneet haista ja näyttää pahalta ne on saattohoidettu koiranulkoilutuskenkinä ennen kuin Käyttis on jossain vaiheessa salaa siirtänyt ne roskikseen.

    Tsemppiä tuohon urakkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin ne onkin! Mun uggsit on menettäneet jo ulkonäkönsä ja nyt tää slurpsaus oli viimeinen silaus... :D Pitää pikapikaa tilata uudet!! Mulla on tosin toisetkin, mut ne on niin talvisen näköiset etten viitsi niitä nyt keväällä käyttää enää, mut nää oli ne ihan perusmalliset ihanuudet.

      Poista
  2. Saisitteko te lähipiiristä ketään apuun? Me saatiin vanhan kämpän loppusiivous ulkoistettua ja se tuntui siinä vaiheessa ihan hurjasti vaikka ei nyt hommana enää ollut niitä isoimpia. Kuitenkin kun kamat on jo uudessa kämpässä niin kaikki vanhaan kämppään liittyvä lähinnä ärsyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, oot niin oikeassa! Nimenomaan ärsyttää!
      Mä mietinkin jo tuota et josko joku muu menisi hoitaan sen, voisin jopa maksaakin vähän siitä ilosta...

      Poista
  3. Muista joskus henkittää raitista ilma ja rentoutua, silloin työ taas sujuu hyvin . Kiva kun nautit uudesta paikasta , onko siellä ihana luonto? Uggit on lämpoisiä ja minulla niitä ei olekaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on oikein ihanasti luontoa ympärillä, kahden vaaran välissä asustellaan :) Ja keittiön ikkunasta näkyy pieni metsä (unohdetaan sopivasti se, että talvella kun puissa ei ole lehtiä niin kyllä sieltä toinen kerrostalo näkyy, mutta kesällä vain puita!)

      Uggit on mun mielestä aivan maailman parhaita :)

      Poista
  4. Eikös ne Holliwuudissa julkkikset pidä UGGit jalassa ympäri vuoden? Mulle sopii aivan mainiosti, että jatkat laatikon purkamistöitä sitten kun haluat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en ole kesäkuumalla aivan vielä pitänyt, tosin PeNa tossa ylempänä kehui pitävänsä joten ehkä minäkin tänä kesänä ;D

      Kiitoksia luvasta loisia hommista vielä hetken :D

      Poista
  5. Piti googlettaa, kun ugg ai sanonut minulla mitään. Olenhan minä moisia nähnyt. Ei minulle. Lättäpohjia ei näissä kavioissa voi pitää. Jos voi, niin suosittelen tuota kesät-talvet meininkiä.
    Sopii! Siis hyvin sopii jatkaa joskus. Minulla on muutosta yli viisi vuotta ja vielä on paljon avaamattomia laatikoita, joissa lukee päällä "minun tärkeitä".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mulla kulkee aina mukana ainakin tuo yksi tuollainen iso harmaa kenkälaatikko "minun tärkeitä" ja aina mietin et mitäs tuossa nyt olikaan.. ja sit siellä on esim. lasten tutit, mun runokirja vuodelta 1989 jne :D

      Poista
  6. Tää "tärkeä "laatikko on 20 vuoden kuluttua tai 25 v kuluttua vieläkin tärkeämpi kun nyt - ne aarteet ovat silloin kullankalleitä, minulla muutton tuloksena Suomeen niitä enää ei ole, kun jätin ne Viroon ja pojille silloin ne ei ollut tärkeitä ja nyt, kun he ovat aikuiset, kysyivät minulta: missä ne tavarat ovat ? kuvat , ihanat vaateet , muistoesinet ... kun he itsekin on muuttaneet Ruotsiin ja kaikki tavarat hävitetty pois . Ei pojat osanut niistä huolehtiä. Elikä pidä "tärkeät "tärkeänä .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidän kyllä, olet aivan oikeassa! :)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)