Google Analyticsin seurantakoodi

perjantai 22. maaliskuuta 2013

Mummopöksy-käyttäjä ja ylpeä siitä!

Kyllä, tulen ulos kaapista. Mummopöksy-kaapista. Inhoan stringejä ja tangoja. Omistan parit hipsterit, yhdet stringit ja kyllä, mummopöksyjä.

Mummopöksyt ovat mukavat, mitä sitä kieltämään. Mummopöksyihin mahtuu koko takamus eikä vain osaa siitä. Ehkä asia on eri pienipyllyisillä ihmisillä, mutta kun omaa latinomaahan kuuluvan pyllyn suomalaisena lyhyenläntänä naisena on mummopöksyt se ainoa oikea valinta.

On minulla sitten saumattomat pikkupöksyt juhlavaatteiden alle ja ne yhdet stringitkin. Mutta kun on arki ja kotona päällä lökäpöksyt on valinta sinne alle peruspuuvillaiset mummoalkkarit.

Vaikkakin minusta koko "mummoisuus" niissä on täysin typerää. Ihan kivat ne on ulkonäöllisestikin. Ehkä ne puuterinbeiget herättäisi vähän hilpeyttä. Minun pikkarini ovat tylsän mustia eikä niitä tarvitse hävetä lääkärikäynnillä :)

Ava:n sivustolla oli joskus kirjoitus mitä alushousut paljastavat naisesta. Toivottavasti jutun kirjoittaja on mies. Muuten en ymmärrä (tausta-aineistoa naisen kirjoittamasta kirjasta, oletan silti kirjan olevan jutun kanssa eri tasoa, toivottavasti..). Oikeastiko joku olettaa alushousuilla olevan jotain tekemistä luonteen kanssa? Mitä jos muista materiaaleista saa aina hiivatulehduksen ja käyttää siksi aina puuvillaisia pikkareita? Muuttaako se luonteen heti sinisilmäiseksi luonnonlapseksi tai ruskea sloggi pöksy tylsäksi kamomillateetä juovaksi kirjastonhoitajaksi? Mitä vikaa on ylipäätänsä kamomillateessä ja/tai kirjantonhoitajassa...?

No, jutun perusteella tiedän nyt mitä minun tulee ostaa seuraavaksi. Se on -tadaa!- keinokuituiset punaiset pikkupöksyt (tässä ei muistettu tarkentaa mitä mallia, oletan niiden olevan stringit), koska
"Miehet pelkäävät tätä seksuaalisesti kokenutta ja itsevarmaa naista. Punaisiin pukeutuva pärjää miestenkin maailmassa ja on selvää johtajatyyppiä. Hänelle ei ryppyillä eikä häntä saa itkemään edes omissa hautajaisissaan." (lainattu linkin jutusta)

täältä
Ai noinko sitä luonnetta sitten muutetaankin? Montakohan euroa joudun maksamaan saadakseni tuon itsevarmuuden ;) No, ehkä en halua olla nainen joka ei itke edes omissa hautajaisissaan... Mikä lause!

Joka tapauksessa, kaikkea typerää sitä kirjoitetaankin. Minun mustat puuvillaiset sloggini eivät tee minusta äitini kanssa asuvaa sisäänpäin kääntynyttä puutarhanhoitajaa, sen enempää kuin juhlakäyttöön varatut mustat pitsistringini tekisivät minusta alfanaaraan joka saa miehet tekemään haluamiaan asiota ;)

Mitäköhän hurjaa tapahtuisi jos pitäisin noita päällekäin? Luultavammin joutuisin kolariin ja ollessani tajuttomana sairaalassa olisin ainoastaan pällistelyn kohde kaksine pöksyineni ;D

19 kommenttia:

  1. Mulla on nyt punainen paita päällä. Lasketaanko se myös tohon johtajatyyppiin vai koskeeko tämä vain alusvaatteita?
    Ja itseasiassa pikainen tarkastus osoittaa että mulla on myös punaiset alushousut päällä. Mummomalliset myös :D

    Hotpantsit ja hipsterit on sitäpaitsi paljon paremman näköiset kuin stringit! Ja tietty mukavammat päällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsevarma seksuaalisesti kokenut johtajatyyppi kirjastonhoitaja viballa ;D??

      Poista
  2. heh ;) mummo taas on ihan heikkona kaikkiin söpöihin pitsiunelmiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki oman makunsa mukaan :) mua ärsyttää tuollainen puusilmäinen alushousuyleistys vaan ;D

      Poista
  3. Mää saan hiivan pelkästä tekokuitualushousuista lukemisesta, mitähän se kertoo mun luonteesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen, että tervettä järkeä löytyy ;D

      Poista
    2. Mä olen kanssa niitä hiivamuijia. Hyi.

      Poista
    3. Mummopöksyt on vielä terveellisetkin, lisäplussaa siitä :)

      Poista
  4. Mulla on parit beiget, silkkiset mummomallin alkkarit ja mun mielestä ne on aika hot (en oo kysynyt Käyttiksen mielipidettä, mutta oon ymmärtänyt että se on sille aika se ja sama mitä mulla on jalassa), ehkä just koska parempi peittää vähän ekstraa (ja kun on peitettävää) - se on paljon jännempää!

    Mun mielestä stringit on ehkä epämiellyttävintä mitä ihminen voi päälleen pukea. Vika tietty voi olla mun pakaroissakin, mutta yyh. Mummoilu kunniaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pakarat ainakin on string-vastaiset ;D Eikä mun miehellä myöskään kiinnosta mun pikkarit, ainoa mitä muisti kun kysyin on se, et mustat ne on :)

      Poista
  5. Mun stringien käyttö jäi ensimmäisen raskauden aikana kokonaan pois, ja hipsterien / hotpantsien kautta olen puuvilla-mummoutumassa hyvää vauhtia. Ne on just hyvät.

    VastaaPoista
  6. Kiitos aamun totaalirepeämisestä! (Nyt vasta ehdin kommentoimaan...) Ja viisaita naisia täällä! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mummopöksyt lisäävät älykkyyttä, se unohtui kokonaan Avan jutusta ;)

      Poista
  7. Mummopöksyjen puolesta liputan minäkin. Ärsyttävintä mitä tiedän, on yrittää vaivihkaa nyppiä persvakoon eksyneitä alkkareita paikoilleen. Mummot ei menosta ja meiningistä hätkähdä, vaan pysty menossa mukana. Siksi hyvä.

    Voi hesus, mitä laatujournalismia Avalla. Voisiko yhtään enempää korostaa stereotyyppisen seksipommin paremmuutta naisena? Hitto, mun sisäinen pieni feministi on nyt kyllä niiiiin tyrmistynyt, huh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah tuo on niin totta :D ja ne on aina siellä persvaossa jossain sellaisessa tilanteessa jossa niitä ei todellakaan ole sopivaa alkaa sieltä nykimään ;D

      Poista
  8. Minäkään en tykkää stringeistä - kyllä pöksyjen pitää peittää koko takamus ja olla semmoiset, etteivät tunnu epämiellyttäviltä mistään kohtaa esim. etteivät hankaa. ;)

    VastaaPoista
  9. Mummopöksyjen käyttäjä minäkin, aina mukavuuden puolesta! Sitä paitsi kuka näillä leveysasteilla edes tarkenee jossain stringeissä?

    Ihan huttua toi mainitsemasi Avan juttu! :D Kumpikohan tekee naisen olon itsevarmemmaksi (ja sitä kautta seksikkäämmäksi): epämukavasti persvakkoon hirttäytyvät stringit, joissa pakarat palelevat enimmän ajan vuodesta, vai mukavat ja paikoillaan pysyvät ja päällysvaatteiden alta huonommin erottuvat mummoalkkarit? Haluaisinpa muuten nähdä sen työpaikan, jossa seksipommia pidetään vakavasti otettavampana ammattilaisena (saati pomoehdokkaana!) kuin hillitymmin ja tätimäisemmin pukeutuvaa naiskollegaa ;)

    On se jännä miten ajat muuttuvat. 90-luvulla tai-malliset alushousut olivat vielä ihan sellaiset ei-mummot, mutta nykyään mummoalkkareista puhuttaessa taidetaan puhua yleisesti tai- sekä maxi-mallisista alkkareista..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 90-luvulla maxi-malliset pöksyt ja siitä ne mummommat, lahkeelliset laskettiin tosiaan kai oikein mummoiksi, nykyisin tuntuu et kaikki stringiä isommat ;D

      Ja joo, itse ainakin olen itsevarmempi kun ei tarvitse vedellä pyllystä kokoajan ;D

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)