Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 7. maaliskuuta 2013

Ihana luonnonkosmetiikka LivBox

Nyt on maaliskuun alku ja niinhän se tupsahti postimiehen tuomana ovelle LivBox jälleen. Jee! :)

Tällä kertaa boxissa oli kunnon yllätys, tuotteet ovat kaikki luonnonkosmetiikkaa. Olen jonkun verran käyttänyt ennenkin luonnonkosmetiikkaa ja yksi boxin tuotteista onkin erityisen kiinnostava, koska olen tältä merkiltä kokeillut joskus jotain tuotetta, mutta en juuri tätä. Kyseinen tuotemerkki on Korres. Boxeissa oli kolme eri vaihtoehtoa, tulisi joko Korresin mangosuihkugeeli, Korresin Japanese rose suihkugeeli tai Primaveran inkivääri&lime suihkugeeli.
Minulle tuli tuo mango ja olen tosi tyytyväinen, se on aivan ihanan tuoksuinen, juuri sellainen makean kypsän mangon tuoksu. Kokeilukokoisena, eli 50ml.

Sitten mukana on tuote jota jouduin jännittämään ennen kuin avasin. Vuohenmaito-päivävoide. Merkki on nimeltään Ziaja.
Voi kamala kun jännäsin haiseeko se vuohenmaidolle ;) Ei onneksi. Tuoksu on perusrasvamainen, aika vahva sellainen tosin.

Burt´s bees tuotteelta olen aiemmin ostanut huulikiiltoja ja huulirasvoja (mahtavia!!), mutta tämän paketin tuotteista tämä oli huonoin, eli merkin käsivoide. Koko on jopa kokeilu kokoiseksi pieni, 8.5g ja pakattu pikkuriikkiseen metallirasiaan. Lisäksi käsirasvan koostumus muistuttaa erehdyttävästi Blistexin purkkihuulirasvoja, kovaa ja sellaista vahvan tuoksuista. Toisaalta metallikuorinen rasia on helppo ja huoleton nakata laukkuun ja laukussa mulla on aina oltava joku pikkurasva, joten menkööt vaikka sinne. Epäilen tosin vähän, että tämä jää käyttämättä.

Palasaippuioita ja shampoita olen tykännyt ostaa aiemminkin ja onkin kivaa kokeilla ihan minulle uutta Ma Provence (lupaava nimi) palashampoota.
Tuotteen piskuinen 25g koko hämää, tämän luvataan vastaavan kahta pullollista nestemäistä shampoota. Ja erillistä hoitoainetta ei lupausten mukaan tarvita? Uskoo ken kokeilee ja näkee. Eli minä viimeistään huomenna ;)
Muutenhan jos tuo lupaus pitää paikkansa niin tämä olisi reissujen luottotuote! edit. tähän, kiitos kommentoijan, tosiaan täysikokoinen pala tätä shampoota olisi sen 2 pullollista! Tämä pienempi shampoo ei ihan siihen riitä ;D

Lisäksi paketista tuli vielä Laveran (tuttu merkki minulle tämäkin) nestemäinen eyelineri. 18,10e/kpl. Hinta estää minua luultavammin ostamasta tätä itselle vaikka tämä kuinka hyväksi osoittautuisikin. Minusta melkein 20e 4ml eyelineristä on aika kallista. Ja käytänkin eyelineriä enää aika harvoin. Ennen vetelin joka arkena mustat rajaukset, nykyisin BB-voide, sipaisu poskipunaa ja ripsari riittävät ;) Ja kuitenkin, nuorempana sitä meikkiä ei olisi edes tarvinnut siinä mittakaavassa mitä nykyisin ;D

Sitten meikki/kosmetiikkajuttu ilman boxiin liittymistä. Se joka suosittelee mulle kohtuu hintaisen sekaiholle (huomaa alleviivaus!) tarkoitetun kosteusvoiteen on mun arjensankari ja saa mukaansa hurjat kiitokset :) Eli vinkkejä kehiin!

Ellen sitten vallan innostu tuosta vuohenmaito-päivävoiteesta. Olishan ne voineet nimetä sen edes jotenkin hienosti ja sitten INC-listauksessa vasta paljastaa sen vaikuttavan aineen olevan vuohenmaito.

Vuohenmaito-päivävoide (naurattaa mua aina vaan...) sisältää muuten UV-suojan ja vuohenmaidon ainesosien luvataan kiinteyttävät ja kosteuttavan. Miten olisi pelkkä vuohi ja tuoretta maitoa naamaan? Siis kirjaimellisesti.

27 kommenttia:

  1. Mä käsitin niin että yksi täysikokoinen palashampoo vastaa kahta nestemäistä... eli se 85g pala eikä tää boksissa ollut 25g, mutta tuskinpa tuokaan ihan heti loppuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletpa muuten aivan oikeassa, kiitos ;D Menin vissiin vallan innosta sekaisin taas saadessani tän boxin. Tässähän palasessa lukee itsessään, että "between 10 to 15 shampoos" :)

      Poista
  2. Sää olet sen verran meikkihifisteliä, etten uskalla suositella sitä mitä käytän :D Se on Liiteristä. Ruman tarran olen nyprännyt siitä irti, mutta se on vaaleanpunainen ja maitolasin värisessä purkissa. Ja on semmoinen mielikuva, että hinta on alle 4 euron. Mää nauran täällä, kun mietin, että saitko sää justiinsa jonkun slaagin mun puheista... Anteeksi, jos sait :) Muistaessani voin noudattaa lapsen käskyä ja peruuttaa sen Gossip Girlin suosittelemisen, Pako on kuulemma hyvä sarja Netflixissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin Kiki kuules, en oo meikkihifistelijä ;D Kelpaa Lidlinkin tuotteen, hyvänä esimerkkinä ne vauvan peppupyyhkeet, ne jotka on vaaleanpunaisessa, ei vihreessä paketissa! Ne on mun luottotuote, käytän niitä joskus omani ja joskus lasten pyllyn pyyhkimiseen, reissussa meikin poistoonkin (ja ei saa älähtää, luin tän vinkin itseasiassa joltain meikkigurulta, en vaan muista keltä!) ja lisäksi pyyhkäsen niillä pikapuhdistuksen jos on vieraita tulossa, varsinkin veskin pyyhkimiseen mainio. Mun äiti pitää noita myös mun kehotuksesta aina pöntön vieressä, kun se on niin hienopylly, ettei sen peppu kestä edes paprua niin sehän käyttää noita. Ei se niitä pönttöön pistä, sil on roskiskin siinä. Ja joo, se vie sen roskiksen pussin pikapikaa, ei se jää siihen haiseen isomman asian jälkeen ;D

      Joten, siis siihen pointtiin, minähän toki vilkasen tuota käydessäni Lidlissä seuraavan kerran! :)

      Poista
    2. Ja Pako on "tietysti" jo katsottuna, katoin sen kun se tuli telkkarista, et kyllä toi GG vielä on top5ssa mun Netflix-listalla (muistilapulla tämäkin!) :D

      Poista
  3. Mites Humektan? Mä tykkään käyttää sitä kosteusvoiteena.

    Tai jos luonnonkosmetiikka kiinnostaa, niin mä sain just Sokokselta näytteen jotain Madaran fluid-olomuodon kosteusvoidetta, joka kosteuttaa mutta tuntuu kevyeltä ja jättää vähän mattaisen pinnan. Varmaan käyttäisin sitä itsekin muuten, mutta kun en tykkää siitä kasviuutteiden tuoksusta Madaran tuotteissa.

    Oliskohan se mun kokeilema tuote tämä: http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/69-syv-pkosteuttava-emulsio-normaalille-ja-sekaiholle-50ml.html (jos luet kuvauksen niin ei kannata haksahtaa luulemaan että tuote tuoksuisi tippaakaan vadelmalle tai apilalle :D). Hinta on suolainen, mutta Sokoksella on Madaran tuotteet tarjouksessa muistaakseni 24.3. asti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tainnut käydä läpi kaikki perusrasvatkin jo löytämättä oikein kunnolla sopivaa.

      Apua toi tuoksu... haju ;D? Mutta pistän tämän kysymysmerkillä ylös, mun pitänee tuoksutella tätä ensin ;D

      Poista
  4. Mulle tuli eka boksi ja tykkäsin kovasti! Kiitos vinkistä! :)

    Mäkin sain mangosuihkugeelin. Eniten odotan palashampoon testausta hiuksiin, se olisi todellakin loistava matkapakkaus, jos toimii. Erillistä käsirasvaa mä en juuri koskaan käytä. Ehkä sen pienen purkin saa kotioloissa käytettyä, jos vaikka muistaisi välillä yöksi laittaa. Voisikohan sitä laittaa lapsille? Meidän tytöillä on sairaan kuivat kädet.

    Hyvä boksi!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen käsivoiteen tuoksu oli aika vahva, mutta pistin itselle sit kuitenkin heti kynsinauhoihin. Aika turvallistahan sen pitäisi olla kun suurin osa aineksista on melkein syötäviä ;D

      Ei se kyllä kauheesti kosteuttanut?

      Poista
    2. Ennen nukkumaan menoa laitoin käsivoidetta, ja tuoksu oli tosiaan tosi voimakas.

      Aamulla tuntui, että kädet oli kuivemmat kuin normaalisti (yleensä en laita yöksi mitään käsivoidetta). Mites tässä nyt näin kävi???

      Poista
    3. Mun mielestä se oli kamala rasva! Itse laitoin tosiaan kynsinauhoihin, ei mitään vaikutusta paitsi se tuoksu. Mies sitten voiteli korppukätensä sillä yöksi ja sanoi nyt päivällä, ettei siitä ollut yhtään mitään hyötyä.

      Harmi, merkin huulikiillot on mun suosikkeja kyllä!

      Poista
    4. Laitatko mulle sähköpostia jennijee at gmail.com :)

      Poista
  5. No olipas antoisa boksi!!
    Mulla on tosi kinkkinen sekaiho, suihkun jälkeen kiristävän kuiva ja sitten muutaman tunnin päästä öljyinen, kaikenlisäksi melkein rasva kun rasva aiheuttaa finnejä. Mulla toimii aivan loistavasti dr hauschkan ihoöljy, suosittelen lämpimästi!! Imeytyy nopeasti, toimii meikin alla, iho ei rasvoitu päivän aikana eikä tule finnejä paljon ikinä!

    Linkistä löytyy selitys miksi se toimii. =)
    http://www.drhauschka.fi/tuotteet/kasvojenhoito/paivaksi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun iho kuulostaa aikalailla samalta kuin minun, mulla tulee myös "väärästä" rasvasta finnejä nenän päähän vaikka muuten melkein sama kohta&nenän sivut on kuivat. Mulla on niin kirjaimellisesti sekaiho, muualta taas ei ole yhtään kuiva, vaan paremminkin normaali.

      Tarviiko sitä laittaa paljon kerralla, tunteeko hyvin, et millon on tarpeeksi? Aiemmin oon kokeillut nimittäin Aqualan L oilia mutta se vain humahti ihoon ilman, että tuntui mitään vaikutusta ja vaikka kuinka lisäsi niin tulos oli se.

      Katsoin sit tuosta sivulta myös Melissa voidetta, olin unohtanut sen, että sitä olen ajatellut kokeilla! LivBoxissa tuli olikohan se marraskuussa tuo Ruusuvoide, joka tuntui ensin loistavalta, mutta olikin sitten liian rasvainen ainakaan jatkuvaan käyttöön. Ja nyt huomasin lisäksi vielä, et siitähän on versio Kevyt Ruusuvoide, hmm...

      Oon ihan valmis ostamaan vaikka kymmenen eri purkkia kokeiluun, jos sillä löytyy edes se yksi sopiva! :D Onneksi mulla on nimittäin ihmisiä joille lahjoitella epäsopivat :)

      Poista
    2. Tilasin viime yönä tota öljyä lisää (hyvä kun muistutit =D ) ja mulla oli se kevyt ruusuvoide jo ostoskorissa mutta en sit raaskinutkaan. Ajattelin että se olis voinu olla sanunan jälkeen hyvä yövoide.
      Toi öljy on sellasessa pumppupullossa mistä yks tippa riittää hyvin meikin alle, saunan jälkeen mielummin kaksi. Ainoa huono puoli koko tuotteessa on se että se pumppumekanismi räkii sitä öljyä aina vähän minne sattuu... mutta elän toivossa että se puteli olis jotenkin uudistunut ja homma korjattu.
      Nii ja se imeytyy hyvin, aika nopeesti voi laittaa puuteria päälle, mut iho on kuitenkin kosteutetun tuntuinen. Pehmeä ja joustava. =) Mutta ei öljyinen.

      Poista
    3. Tätä on kokeiltava, kuulostaa hyvältä :) Ja sit mun on pähkäiltävä just sitä kevyttä ruusuvoidetta ja/tai melissavoidetta ja sit käytävä Lidlssä ;D

      Poista
  6. Ihana että laitoit tänne oma boxin sisältö, ei enää jännittä kun mun Boxi on vasta postissa, kun se tuotiin eilen ovelleni mutta kun ei ollut ketään avamassa ovea, niin vietiin takas postiin, nyt ei tarvii kiirehtiä postiin, kun tiedän mitä siellä on .. kestäkin tuoteet kauemmin . heh ...Kivoja kuulustakin olevan´tavaraa .. naistenpäiväks! Eläköön naiset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, mutta minä pilasin sinun yllätyksen?! Kerro sit minkä suihkugeeleistä sait :)

      Poista
    2. ei, ei ,ei pilanut, vaan just hyvää, ettei tarvinut jännittä niin kauan

      Poista
    3. Suihkugeeleistä tuli minulle Japanese Rose suihkugeeli , muistutta valkoista ruusua . ei voimaakas tuoksu saa nähdä kun käyttään tuleko minusta ruusunen .. hehe

      Poista
    4. Hyvä tuoksu kuitenkin :) Meillä Isompi tykästyi tähän boxin mangosuihkugeeliin erityisesti :)

      Poista
  7. Tulin vastavierailulle!

    Vuohi rullalle päähän ja maitoa välillä suoraan (onko vuohella utareet?) utareesta nassuun. Huomioarvo ainakin olisi taattu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva :D

      Siinä sitä ois luomua ja ekoa kerrakseen ;D

      Poista
  8. nunju , voisitko minulle tiedotta kun olet saanut huhtikuun paketin , kun olen silloin ovella valvoamassa . viimeinen kerta ne veivat mun paketit postiin ja sieltä on vaikeampi minulla sitä hakea kun olen liikuntaesteinen .... heipaaa kiitos etukäten .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoitan ainakin heti tänne blogiini, yleensä samantien jotain vähintään kun boxi on ovelle saapunut :) Mutta ne taitaa tulla eri paikkakunnille vähän eri aikaan, joten en tiedä onko siitä tiedosta sitten hyötyä sinulle?

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)