Google Analyticsin seurantakoodi

perjantai 8. helmikuuta 2013

LivBox helmikuu

Ihanainen LivBox tuli jälleen :) Tällä kertaa ystävänpäivän kunniaksi silkkipaperi vaaleanpunaisena ja niin muuten aikalailla sisältökin.

Sisällön voi katsoa tästä.

Näytekokoja oli nyt nuo naisten hajut ja Olayn Regenerist-trio.

Yllättäen mukana oli myös miesten tuoksu! :D En ole vielä kokeillut omalleni, joten en osaa sanoa onko hyvä vai ei.

Ne tuotteet jotka jäävät minulle tästä varmasti käyttöön ovat vaaleanpunainen Essien lakka. Yhtään vaaleanpunaista kynsilakkaa minulla ei ennestään ole ja en ole koskaan ennen kokeillut Essien lakkaa, mutta blogien mainostus on ollut niin vakuuttavaa, että pakkohan sen on olla hyvää?!
Ja himoinnut olen siis Essien kynsilakkaa jo jonkin aikaa!
Tosin tuskin olisin ostanut itse vaaleanpunaista... Mutta sitten taas tämä näyttää varmasti kivalta esimerkiksi kesällä :)

Ja toinen käyttöön jäävä on Sokos- ja Emotion liikkeiden merkki We Care Icon ja sen Love story body butter. Tuote sisältää 97 % luonnon omia raaka-aineita, kerrotaan nettisivuilla. Kiva :)
Tuoksu on ok, koostumus hyvä ja mun iho usein rutikuiva talvella, joten varmasti käytän!!

Ja hinnoista jälleen, pelkkä Essien kynsilakka (13,90e) kattoi koko paketin hinnan.

Jotkut ovat saaneet vaihtoehtoisesti tuoksunäytteiden sijaan John Gallianon Parlez-moi d’Amour -tuoksun ilmeisesti pikku putelina, minä sain tosiaan kolmen tuoksunnäytesetin (Chloé, Lady Gaga, Calvin Klein). Mutta siis ei mitään kerran pyyhkäistäviä, kyllä noista pari-kolme kertaa vähintään käyttää!

Ja lisäksi minä sain Essien lakan sävyssä Lovie dovie, toinen vaihtoehto olisi ollut sävy muchie muchie.

Ihana paketti jälleen :D Tämä oli ehkä millin verran vähemmän wautsiwau, mutta silti tosi kiva :)

** kuvat livbox nettisivut

12 kommenttia:

  1. Muista sitten kertoa Essien käyttökokemuksia :) Mää olen niitä katsellut, mutta sitten tekee kaikkia mieli ja en osaa ostaa mitään. Mun kynnet on kyllä kahden päivän ikäiset. Tajusin, että jos nyt ei aloita kasvattamista, niin ei ne kesäksi kerkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää muistaa :) sama ongelma, tosi monesti olen näitä katsonut ja aina jäänyt ostamatta

      Poista
  2. Voi tuota kynsilakkaa, miten ihana karkkiväri <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On oikein kiva väri :) mulla on yleensä tummempia värejä, joten kiva poikkeus mulle :)

      Poista
  3. Wau, en oo tiennytkään tälläsesta. Vinkkasin miehelle nimpparilahjaksi. Musta ihan turha päivä mutta toki mua pitää silloin lahjoa.

    VastaaPoista
  4. Kiitokset sinulle , minulle tuli sama paketti, kun mainostit Blogissasi tammikuussa. Tilasin silloin heti itseleeni, nyt eilen tuli kaunis paketti perille ja kuinka ollakaan kaunis vaaleapunainen pehmeä paperi, ja ihanat tuoteet ... minulle tulikin se muchie muchie kynsilakka vaihtoehtoisesti , tosiaan olisin tykänyt vaaleapunaisestakin ... näin olleen sydämmelöliset kiitokset hyvästä vinkistäsi ... Tykkäsin myös tuoksuista .

    VastaaPoista
  5. Hei wau! Onko LivBox oikeesti kiva juttu?

    Ostin eilen ale-laarin huulipunan ja mietin, että oon kyllä maailman tylsin tyyppi kun aina vaan ostan samoja tuotteita ja värisävyjä enkä jaksa konsultoida myyjiä uusien tuotteiden tai värien löytämiseksi. Nyt siis ostin uuden merkin huulipunan, mutta väri oli sellainen, joita minulla on jo about 6.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ainakin, kun minä taas olen sellainen, et kokeilen aina uutta :) Ja sit tuossa saa kokeilla joitain kalliitakin juttuja, kuten viime paketin yli olikohan se 80e maksava kuorintajauhejuttu Dermatologicalta jota en ikinä olisi uskaltanut ostaa muuten, mutta nyt se on jatkuvassa käytössä :) Tuleehan siinä jonkin verran hutejakin, mutta jaan niitä lahjoina kavereille ja sukulaisille... ja kun tosiaan se pkt hinta on sen 13,90e/kk (3kk pitää tosin ostaa kerralla) ja aina jo yksi paketin tuote "kattaa" sen hinnan niin en osaa pitää kalliina ;) mulla kun tämä on vähentänyt niitä kaupan huti ostoksia, ei ollenkaan tule halua kierrellä meikkiosastolla kun tietää kotona odottavan jänniä uutuustuotteita :D

      Poista
    2. Voi video. Blogien lukeminen tulee kalliiksi! :D Lastenvaatevouhotuksiin en ole kokenut suurta tarvetta lähteä mukaan, nyt taisi lähteä tilaus vetämään.

      Ja hei, I'm worth it vaimitensenytmeni! :)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)