Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 7. helmikuuta 2013

Blogitunnustus

Sain mahtava nimiseltä Leopardikuningattarelta (siis oikeasti, se mielikuva mikä nimestä tulee on aika upea) ihanan tunnustuksen :)

Tein saman 8 totuutta minusta hommelin niin vasta, että laiskanapaskana viittaan siihen näin.

Lisälaiskana jätän myös jakamisen väliin tällä kertaa. Olen todella laiskalla päällä ;)

Voisinkin tosin lisätä yhden totuuden:

-Olen äärimmäisen laiska.

Useat ihmiset pitävät minua siistinä, mutta todellisuudessa siinäkin on kyse puhtaasti laiskuudesta. Kun kaikelle on (natsimaisen tarkasti) määritellyt paikat, ei niitä tarvitse järjestellä aina. Kun lapset opettaa vauvasta lähtien pistämään lelut paikoilleen, se helpottaa omaa työtä ja senkin ajan voi istua tietokoneella.
Kun hankkii mahtavan tehokkaan ja suuren pyykkikone/kuivausrumpu-yhdistelmän, ei koneellisia tule niin monta ja kun pitää tarkasti siivouspäivästä kiinni (perjantaisin) ei muina päivinä tarvitse tehdä paljon mitään (siivouksen suhteen siis).

Hampaat irvessä, musiikki pauhaten pari tuntinen sujuu... no ei todellakaan kuin leikiten, mutta siedettävästi joka perjantai.
Ja taas saa istua peppua levittämään sohvalle ;D

Tämä "ilo" on jälleen edessä huomenna, joka ei naurata koskaan kipeänä. Ja tietysti mies soitettiin vapailta täksi ja huomiseksi sairaslomatuuraajaksi ja tietenkään mies ei osaa sanoa ei (sillä on oikea ongelma sanan Ei kanssa).
No, se loma piteni sitten kolmella päivällä ensi viikkoon, joten ei paha ja hurjien yskän puuskien lisäksi kurkkukipu on enää lievästi kipeä ja kuumekin häipynyt.
Jaksoin jopa merkkariostokset... ei kun siis viikonlopun ruokaostokset käydä hoitamassa Pienemmän kanssa.

6 kommenttia:

  1. Helou! Tajusin juuri, että sulla oli jo tämä tunnustus ollutkin (ja sinulta päätynyt STD:lle), mutta eipä se haittaa, että tuli tuplasti.

    Heh, mua nauratti tuo, mitä sanoit minun nimimerkistä. En tule usein pohtineeksi, mitä mielikuvia se ihmisissä herättää. Koska ei se oikeasti kuvasta minua lainkaan! Keksin vain melko rändomilla nimimerkin, jota ei olisi kellään muulla käytössä (ei google-hittejä) ja joka sopisi samanlaisena sekä blogin nimeksi että käyttäjätunnukseksi. Ja tämmöiseen sitten päädyin, jostain kumman syystä. :)

    Mun piti kommentoida lisääkin, mutta nyt minua kutsutaan Pikku Kakkosen ääreen hyvin painokkaasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mtn, hauskahan tällaisia on saada, jonkinmoinen lisätodiste siitä, että joku edes käy blogissa, mulla nimittäin iskee välillä vainoharha siitä, ettei kukaan tätä lue kuitenkaan ;D

      Poista
    2. Niin ja sun nimimerkkihän on vallan mahtava oikeasti! Mulla tulee mieleen sellainen uljas puunoksalla lojuva kuningatar leopardi :D en yhtään tiedä miksi just puunoksalla, varmaan jokin Avara Luonto-muistikuva ;D

      Poista
    3. No ok, sellainenhan mä just oon. (Mutta sen oksan pitää olla aika paksu, että kantaa 75 kiloo... ;) )

      Poista
  2. Mää kadehdin ihmisiä, joilla on siivouspäivä. Systeri ja äiti on samanlaisia, että perjantaina siivotaan. Se geeni on pompannut mun ohi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis eihän mulla oliskaan, ellen olis laiska! Mulla meni vuosia tajuta, et tälleen pääsen vähemmällä työllä ;D Eli geenivirhe meidänkin sukupuussa, mun äiti ja mummo on sellaisia "hammasharjalla lattiaa kiillotamassa"-puunaajia, minä en kuitenkaan ;D

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)