Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 14. tammikuuta 2013

Tunnustus

Sain tunnustukseni K.Ärjyperältä Pärähdyksestä, paljon kiitoksia ja kumarrus :) Liebster Blog -palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille, joilla on alle 200 seuraajaa.

Ja kun epäilit, että josko joku olisi saanut ja jättänyt julkaisematta, niin en ainakaan minä. Tosin olen aiemmin saanut toisen tunnustuksen ja unohtanut julkaista sen... Korjaan asian pian ja julkaisen nämä kaksi ihanaa tunnustusta, jotka olen saanut ja samalla päivittelen samaa kuin Ärjynperä, miten tosiaan saa yli 200 lukijaa ;D Minä olen ällistynyt jatkuvasti siitä, että minulla on yhtään lukijaa :)

Säännöt (toki sellaiset on tässäkin!) ovat:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi haasteen sinulle.
Kiitokset kuuluvat siis K.Ärjyperälle Pärähdys-blogiin!

2. Valitse viisi blogia (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.

No hei, tämä ei ole vaikeaa. Vaikeampaa on valita vain viisi. Mutta silläkin uhalla, että tämä tosiaan on kiertänyt jo vähän kaikilla, niin jaan tämän silti viidelle :)

KukkavarvasKikiÄrjyperä (ja tämä ei johdu sun pleasesta, heh! Ei sitten tarvitse kirjoittaa uudestaan kuitenkaan... jos ei halua!),  Suvi Trokee-Daktyyli ja Periaatteen Nainen, teille siis!! Tiedän toki teidän ainakin joidenkin (kaikkien?) saaneen tämän jo aiemmin, mutta laitan kaiken uhallakin tulemaan ;)

3. Toivo, että ihmiset, joille jätit palkinnon, antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen.

Tehkääs työtä kun kerran käskettiin :)

Ja sitten haasteeseen kuuluvat listat (jee!) .

Viisi asiaa, jotka tuovat hyvää mieltä:

-kirjojen lukeminen
-blogien lukeminen
-minun blogini lukijat&kommentit
-mussukkaiseni :) (kaikki 3 kpl)
-Doctor Who

Viisi asiaa, joita tarvitset päivittäin:

-olen huomannut, että blogit :)
-hammasharja
-Avonin vartalosuihke
-oma aika
-kahvia

Viisi kirjaa, joita suosittelet muille:

-Anne Tyler Elämän tikapuilla
-Audrey Niffenegger Aikamatkustajan vaimo
-Paul Auster Sattuman soittoa
-Douglas Adams Linnunradan käsikirja liftareille
-Laura Gallego García Idhunin kronikat: Vastarinta (koska olen lukenut vasta ensimmäisen osan, niin suosittelen sitä)

Plussana päälle on pakko suositella vielä Sujata Masseyn Rei Shimura- dekkarisarjaa :) (Ja tietysti kaikki on lukeneet Tolkieninsa?)

Viisi kaikkien aikojen suosikkilaujalaa/-yhtyettä:

Apua :D Kaikkien aikojen? Ensimmäinen on helppo, mutta muut... Hmmm...

-The Beatles
-Robbie Williams
-Pink
-(nyt meni jo vaikeaksi... kun pitää olla kaikkien aikojen suosikki...?) Oasis
-kun ei oikein ole, pakko laittaa ylipäätänsä 50-luvun pop/rock/r´n´b/country (amerikkalainen)

Viisi materialistista joululahjatoivetta, mutta laitan nyt vain sen lahja toivetta:

-kamera
-digiboxi
-tabletti
-uusi sormus, timantteja ja kultaa, kiitos
-keittiöön sellainen valkoinen ihana, iso astiakaappi

Viisi lempiruokaasi:

-lohipasta
-pizza
-poron sisäfilee ja uunikasvikset+kastike
-jauheliha-kasviskiusaus
-juustokakut (monikossa!)

Viisi paikkaa, joissa haluaisit käydä:

Oi tääkin on vaikea, koska niitä on paljon!

-Tahiti
-Islanti
-Italia
-New York tai miksei muutkin osat Amerikkaa
-Irlanti

Viisi adjektiivia, jotka kuvaavat sinua:

Tyytyväinen, pehmeä, aikaansaava, rakastava, hymyileväinen

Viisi asiaa, joista unelmoit:

Näitähän aina riittää, mutta menen nyt minä-minä-linjalla, siis itsekkäästi sitä mitä ihan vain minä itse unelmoisin itselleni :)
Se keittiön astiakaappi on ihan ykkösenä materialistisista haaveista, sitten voisin haluta lisää omaa aikaa (tämä on niin puhtaasti haave....), haluaisin makuuhuoneeseen kokonaan uuden sisustuksen (saahan sitä haaveilla... vastahan nuo ostettiin, heh), se oma, uusi koti on myös haaveissa (ja pahalta näyttää, että sinne jääkin, ainakin vielä) ja sitten haaveilen vielä kengistä, täydellisistä nahkasaappaista :)

Viisi elämänohjetta, jotka haluaisit jakaa kaikkien kanssa:

-Elä elämääsi, älä muiden
-Älä tuomitse tietämättä tosiasioita
-Valitse riitasi, kaikesta ei kannata kinata, varsinkaan lasten kanssa ;)
-Näytä rakkautesi ja välittämisesi sanoin ja teoin :)
-Hymy ei maksa mitään, mutta sillä saa aikaan ihmeitä

Nämä nyt on vähän kliseisiä, mutta minulla toimivia :)

11 kommenttia:

  1. Mää vastaan tähän heti kun kerkiän :D Siis heti kun olen valmis tunnustamaan, että lempparibiisit on Apulannan Koneeseen kadonnut ja Jope Ruonansuun Enkeleitä toisillemme :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mut Apulanta onkin hyvä!! Toi kuuluis mun suomalaiseen top5 :) mutta koitin ajatella kauhean laajasti ja unohdin kokonaan suomalaisen musiikin, tosiasia kun on, etten niin kauheasti kuuntele suomalaista, mutta Apulantaa kyllä, jo vuodesta 1995 :) Jope Ruonansuu menee kyllä silti vähän yli... tosin olen kuullut siltä vain näitä vitsikappaleita? Pitänee youtubesta kokeilla millainen tuo on, utelias kun olen :D

      Poista
    2. Se on sitten ehdottomasti ainoa Jopen biisi mitä mää kuuntelen :D Niihin vitsikappaleisiin ei mun huumorintajuni riitä :D

      Poista
  2. Oo, sää oot takasin sillä listalla ja mää voin nukkua yöni rauhassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olenko? Kivaa :) Sai ne sit aikaan mitä lupasivat vaikka sivustossa itsessään olikin takkuamista...

      Poista
  3. No huh, miten sä olet noin nopee! Mulla kestää ja kestää eikä sittenkään tahdo tulla valmista ja jää kaikenmaaliman kirotushäröjä jajaja. Tosin usein ainoaksi hetkeksi päivällä jää kirjoittaa kun lapsi on unillaan. Saan välittömästi rämpytysseuraa koneelle, jos yritän muiden touhujen lomassa hoidella nettihommia :)

    Sulla oli hyvät listat. Tykkäsin etenkin noista elämänohjeista, ainahan ne lienee kliseisiä, mutta noi jutut on oikeasti tärkeitä. Tai ainakin niiden pitäisi olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mullakin oli apulaiskirjoittaja mukana ;) Joka sanoi kun kysyin, et millainen äiti on, että: "Rakas ja rasvaton" :D

      Tosin kyllä minäkin yleensä kirjoittelen joko aamulla kun Pienempi vielä nukkuu tai illalla/yöllä kun kaikki muut nukkuu :)

      Poista
  4. Ja lisää haastetta löytyy taas tuolta blogistani, mitäs oot niin nopee :D

    VastaaPoista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)