Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 28. tammikuuta 2013

Tämä päivä

Tänään on ollut hyvä, leppoisa päivä :)
Aamu alkoikin inhottavasti, kun heräsin yhdeksältä lehtimyyjän soittoon. Olin juuri päässyt takaisin sänkyyn lähetettyäni Isomman kouluun.
Kohteliaasti, mutta hyvin nopeasti torpedoin mahdollisuuteni tilata Seiskaa, jotta pääsin painamaan pään takaisin tyynyyn.
Ja mitä tapahtui 20 minuutin päästä, juuri kun olin vaipunut siihen ihanaan horteeseen joka tulee hetkeä ennen unen tuloa? Niinpä niin, puhelin soi. Toinen lehtimyyjä!!
Lehtimyyjät soittavat erittäin harvoin, joten oli suoranainen ihme, että kaksi niistä soitti peräkkäin. Ihan eri lehtiä kauppasivat, tämä toinen yritti saada ostamaan Me Naisia.

Päästyäni toisestakin lehtimyyjästä aika nopeasti eroon ajattelin torkahtaa vielä siihen kunnes Pienempi herättää minut. Arvatkaa vain, joo, puhelin soi taas. No se ei sentään ollut lehtimyyjä, vaan äiti ja siihen loppui minun unen saanti yritykset, joten nousin ylös.

Kun olin kammennut itseni kahvilla ja tietokoneella vastaanottavaiseen kuntoon kävin herättämässä Pienemmän, jolla on jälleen palannut tavallinen unirytmi joka tarkoittaa siis sitä, että vaikka Pienempi menee minusta ihan hyvään aikaan nukkumaan (n.klo.21), niin Pienempi myös nukkuu ihanan pitkään (klo.10-11). Tosin päiväunet tällaisilla yönukkujilla jää pois jo 2-vuotiaana, niin kävi Isommallekin aikanaan.

Päätin heti silloin, että tänään en tee mitään mitä ei ole pakko ja ulos en ovesta nenääni pistä. Joten pistin rennot vaatteet päälle ja villasukat jalkaan ja aamupalan jälkeen rakennettiin urakalla Duploilla, luettiin, jne.

Välissä ehdin katsomaan myös viime viikolla välistä jääneet Iholla-osat ja nauroin katketakseni (julma minä) Marketan "Mä en oo aikuinen, mikä mä oon, kun en oo lapsi, enkä aikuinenkaan... Aikuiset ostaa vessapaperia.. Aikuiset osaa laittaa ruokaa... Eikä aikuiset käytä legginseit" :D

Päiväruokakin meni pakastekalan ja uunikasvisten helppoudella ja ainoa kotityö tiskien laittamisen kanssa mitä tänään olen vaivautunut tekemään on ollut se kun viikkasin puhtaat pyykit. Se on muuten ainoita kotihommia joista aidosti pidän :) Viikkaaminen on kumman rauhoittavaa (mitä sekin minusta mahtaa kertoa...) ja sitä on kiva tehdä lasten kanssa :)
Pienempi on mahtava viikkausapulainen, tai enemmän siitä on apua lajittelussa. Ensin Pienempi lajittelee täysin virheettömästi äidin, iskän, isoveljen ja omat vaatteensa erillisiin kasoihin joista minä sitten viikkaan ne ja Pienempi juoksee viemässä jokaisen sukkaparin erikseen paikoilleen :)

Isompi meni koulusta suoraa kaverille, kun ei tullut läksyä ja kotiutui sieltä syömään kello viisi. Äsken tuli mies töistä ja oltuaan kotona n.15min mies myös lähti.
Niillä on Isomman kanssa yhtäaikaa jääkiekkotreenejä, sinne menivät. Tulevat kotiin varmaankin joskus 21 aikaan. Maanantaisin en näe miestä juuri koskaan. Tai näen jos menen sänkyyn tuijottamaan kun se nukkuu.
Joskus se ärsyttää suuresti, tänään ei yhtään.

Ai niin ja kruununa vielä ihana blogitunnustus Päin Mäntylää blogini Magdaleenalta, kiitos :)

Minä laitan tämän Pärähdykseen ja  Uusioperheen kuviot ja kaviot- blogiin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)