Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 24. tammikuuta 2013

Raidat

 Olen aina tykännyt raidoista hiuksissa, varsinkin muiden. Kateellisena katson varsinkin sellaisia hiuksia joissa tummisssa hiuksissa (kuten omani) raidat ikäänkuin sulavat hiuksiin, eivät ole siis erillisinä osioina. Vakikampaajani on äitiyslomalla... tai taitaa olla vanhempainvapaalla nyt. Ja äidillisenä ihmisenä saattaa hyvinkin jatkaa sinne kunnes lapsi on sen 3-vuotta.
Hän ehti kerran tehdä minulle sellaiset ihanat hiukset joissa oli juuri sellaiset raidat joista olen aina haaveillut.
Toisaalta suunnilleen ainoa mitä en ole kokeillut hiustenlaitossa on ns.shokkiväriraita.
Shokkivärikokopää on tullut kokeiltua. Äitini mielestä oli hyvä, ettei ajokorttikuva ollut värillinen, johtuen nimenomaan siitä, että silloin koko pää oli "shokkivärinen" :)

Alla kuvia tästä osoitteesta ja kivoista raidoista, en valitettavasti löytänyt ihan sellaista kuvaa jollaiset raidat itse juuri haluaisin, mutta tosi kivoja nämäkin on kaikki. Ja lukuunottamatta tuota ensimmäistä, kaikki on löytyneet minunkin päästäni jossain vaiheessa :)







4 kommenttia:

  1. Mulla oli shokkiväri joskus alta kakskymppisenä. Värjäsin hiukset ja kukaan ei huomannut. Ostin uuden paketin blondausainetta ja annoin olla 2 * suositellun vaikutusajan. Sää taidat kuitenkin tarkoittaa sellaisia kirkkaita pinkki, liila värejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haaah :D Oliko se shokki siis vain sulle ja kuinka kauan mahdoit kestää sen värin kanssa?? :) Vai järkyttyikö muutkin tuloksesta :) Juu, mulla tuli kapinavaihe vähän myöhään, siinä missä muut kapinoi 13-16v sitä tyypillistä teini-ikää, minä kapinoin sitten vähän alle ja yli parikymppisenä ;D Ei ehkä ihan teiniuhmaa, mutta sellaista jotain... :) Mun väri oli iki-ihana pinkki-oranssi ;D

      Poista
    2. Kyllä siitä järkyttyi kaikki :) Mää en todella ymmärrä miten vaalennusaine voi tehdä ihan oikeasti kanarianlinnun keltaisen lopputuloksen :) Luulisi, että se olisi mennyt ihan valkoiseksi. Ei se muistaakseni ollut kuin muutaman päivän. Onneksi ei tippunut koko tukka sen värjäysmaratonin jälkeen :)

      Poista
    3. :D Apua :D Minäkin viihdyin kerran blondina, tais olla jotain vajaa vuorokausi :) Ei vaan mulle se vaalea sovi ei millään.

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)