Google Analyticsin seurantakoodi

perjantai 4. tammikuuta 2013

Näkökulma täältä

En voi itselleni mitään, pakko kirjoittaa se joka ensimmäisenä mieleen tulee. Näkökulma täältä tuo mieleen sanan perse. Näkökulma perseestä.

Juuri eilen ajellessani autolla tuli No trespassing kappale ja siinä mua niin ilahduttaa kohta "No Trespassing? Yeah, my ass!" :) Joka kerta taattu hyvämieli tuon kuullessa. Tuo on niitä sanontoja joita haluaisin osata tipautella lauseisiin, mutta valitettavasti minun suustani se kuulostaisi  kömpelöltä.

Minulla on aina ollut ongelmainen suhde oman perseeni kanssa. Ja käytän mielummin sanaa takapuoli, takamus, pyllyä ehkä useimmiten. Mies sanoo peppu, mutta minusta sanaan peppu pitäisi omata kiinteä tyttöpylly, minulla sensijaan on epäkiinteä hyllypylly.

Nuorempana pylly oli kiinteä. Olinko silloin tyytyväinen? No en. Olisi pitänyt olla, mutta se kai kuuluu niihin asioihin jotka tajuaa vasta vanhemmiten.
Ei se pylly pieni ollut, mutta hämmästelen kovasti nykyisin kuvia katsoessani, että sehän muistutti kummasti näitä kuuluisi latinopyllyjä jotka nykyisin ovat esillä.
Varsin ilahduttavaa kuvia katsellessa on pyllyn suhde reisiin. Ajoin tuolloin melkeinpä joka päivä 15-20km pyörällä ja sen huomasi.
Nykyisin ajan autolla. Ja sen huomaa. Pyllyn suhde reisiin on nykyisin läheinen, liian läheinen.

Minulla on ystävä joka hallitsee sanan perse käytön hyvin suvereenisti. Mutta ei se suomeksi sitten kuulosta ihan niin hyvältä kuin englanniksi.

Urban dictionary kertoo sanonnasta "yeah my ass" (josta niin pidän): "An exclimation implying that you don't believe something you have been told. leterally meaning if what was said turned out to be in fact, true you would give your ass as payment. An expression of frustration."

Perse maksuksi ;D Multa sais tuota ylimääräistä tarvittaessa.

Joskus katsellessani noita kauneusleikkausohjelmia niissä on poistettu pyllystä ilmeisesti sellaiset rasvataskut. Mulla on ilmeisen suuret siellä ;)
Ei vaan tosissaan, olen ihan oikeasti jopa harkinnut sitä. Mutta sitten olen ajatellut, että olisinko sitten onnellinen. Tai edes onnellisempi.
Tuloksena on ollut ei. Sitten kävisi niinkuin monille, joku muu paikka alkaisi vaivaamaan eniten.

Voi kunpa ne muodokkaat latinopyllyt olisi olleet näyttämässä esimerkkiä julkisuudessa kun minä olin nuori! Olisin ehkä sitten pitänyt parempaa huolta takapuolestani ;)

Nyt tämä pylly lähtee tästä penkistä ja alkaa harrastamaan kiinteyttävää hyötyliikuntaa, vuorossa siis viikkosiivous :)

2 kommenttia:

  1. No on se hyvä, että joku muukin harrastaa näitä pyllyn alueelle sijoittuvia postauksia :D

    VastaaPoista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)