Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 21. tammikuuta 2013

Mitä teet

Istun keittiön pöydän ääressä näpyttelemässä tietokonetta. Pappa haki Pienemmän Stigalla pulkkamäkeen ja Isompi pääsee koulusta kolmen tunnin päästä. Luultavimmin pulkkamäessä kuluu ainakin se tunti, joten käytän sen kohta hyödyksi.
Enkä todellakaan tee töitä koneella, vaan se mitä teen kohta on minulle se luksus johon liian harvoin on aikaa.
Menen siis lukemaan.

Kirjastosta on lainassa A.J. Kazinski Viimeinen hyvä ihminen. Vaikuttaa ihan hyvältä, olen noin suunnilleen puolivälissä. Sellaista vähän Da Vinci koodi- tyylistä.

Kirjapinossa lukemista odottamassa on tällä hetkellä kirjastosta Satunnaista seuraa, Saarnaaja,Idhunin kronikat II Herääminen ja Moby Doll.

4 kommenttia:

  1. Mahtavaa, että sää käytit vapaan ajan lukemiseen, etkä johonkin tylsään, kuten siivomiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän on mun velvollisuus äitinä, hoitaa minua ;D
      Sain kirjan loppuun, ei se ollut ihan niin hyvä kuin mitä oisin toivonut, mutta ihan luettava silti.

      Poista
  2. Jee, mäkin kävin äsken hakee kasan kirjallisuutta kirjastoautosta - tosin vähän taitaa olla eri tyylilajia, mutta mitäs siitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kirjastoauto! Oon käynyt joskus pienenä viimeksi... Poika käy joka toinen maanantai luokan kanssa ja toi jälleen kotiin kasan Tekniikan maailma-lehtiä ;)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)