Google Analyticsin seurantakoodi

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kumman kaa x 11

Periaatteen Nainen laittoi tulemaan 11 kysymystä Kumman kaa hengessä ja pakkohan siihen on vastata heti :)


                                             1. Matti Nykänen vai Tauski?
Siis hirvitys, onko oikeasti pakko valita näistä ;D Mä oon tullut tulokseen, että Matti Nykäsessä on oltava jotain hyvääkin koska se Susanna sitä jaksaa katsella... Tauskista en ole löytänyt mitään hyvää julkisuudessa, mitä nyt se hoilasi keskivertokappaleen joskus 90-luvulla... Joten Matti.
 
2. Simo Salminen (eli Uunojen Sörsselssön) vai Napakympin Kari Salmelainen?
Simo Salminen on jotenkin söötti, Kari Salmelaisesta mulla on jotain traumoja, kaverin isä oli Napakympissä mukana ja voi sitä myötäelämisen häpeää, muistan sen ikuisesti!!
 
3. Hunksien Jucci vai Mauno, tai ehkä joku muu Scandinavian Hunk?
Mauno, oon ollut joskus vuosia sitten Hunksien keikalla jakamassa kaikenmaailman mainosroskaa ihmisille ja tosta Maunosta jäi positiivinen ja asiallinen kuva.
 
4. Mauno Koivisto vai Martti Ahtisaari (oman virkakautensa aikana)?
Mauno Koivisto, mutta tää on näitä nostalgiajuttuja...
 
5. Mikko Leppilampi vai Heikki Paasonen?
Heikki Paasonen.
 
6. Marco Bjuström vai Jari Sillanpää?
Jari Sillanpää. Siis kuka voi vastustaa Vain Elämää-fanina Jaria?!
 
7. Cheek vai Jonne Aaron?
Ai, ai...Kyllä se silti Cheek on. Jonne on sympaattinen ja kiva, mut Cheek on niin hotti,hotimpi, hottis :)
 
8. Paavo Lipponen vai Paavo Väyrynen? (Huomaatte nyt varmasti kuinka poliittinen olen!)
Mä en oo, poliittinen siis. Mut Paavo Väyrynen, koska se tanssi mun äidin kans kun äiti oli teini :D
 
9. Tähän joku jalkapalloilija ja joku toinen jalkapalloilija. En tiedä kuin Beckhamin.
Emir Bajrami, kosovolaissyntyinen ruotsalainen jalkapalloilija
 
10. Justin Bieber vai Zach Efron?
Zach Efron, tykkään musikaalielokuvista yleensäkin, tosin yleensä niistä vanhemmista ja vähemmän teineille suunnatuista, mutta toki olen katsonut näitä nuoriso/disneymusikaalejakin :)

11. Unelmiesi mies - ja nyt ei tosiaan saa vastata mitään "oma kultamussukka"-mömmöä!
Jaa-a, mulla ei ole sellaista suosikkimiestä julkkiksissa, mutta ulkonäöllisesti huokailen parrakkaiden, tummien miesten kohdalla, joilla on ehkä vähän renttumainen look ja kauniit silmät :)
Päivitän tähän jos saan päähäni jonkun mahtavan combon esim. näyttelijöistä joista saisi koottua mun unelmamiehen :D

En nyt yritä edes keksiä lisää kysymyksiä/haastaa muita, käytin vaan hyväkseni mahdollisuuden vastata :D

5 kommenttia:

  1. tohon nro 11, Ilkka Villi on siis aivan selkeesti sun suosikkimies :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suomalaista miehistä se on kyllä aika kivan näköinen :) Ilman partaa tosin se menee pilalle. Omalle miehelle olen sanonut, että ilman partaa ei sit mun eteen tulla... Ajelee silti joskus. Onneksi sillä on nopea parrankasvu :)

      Poista
    2. Googletin vielä kuvia ja varsinkin ne joissa sillä on aivan lyhyet hiukset on kyllä varsin nam :)

      Poista
  2. Mää jäin tätä oikeen pitkäksi aikaa pohtimaan ja nyt on vastaus valmis: Numero 11, Martti Suosalo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herra Lindbergh!! :D Mun suomalaisen elokuvan ja näyttelijöiden tuntemus on aika surkeaa, mutta Risto Räppääjät oon katsonut ja yleistiedolla tiedän miehen, mutta ne kyllä tiedä olenkohan katsonut mitään elokuvaa (aikuisten) jossa hän olis... pitänee googlata :D

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)