Google Analyticsin seurantakoodi

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Jotain Uutta

Jotain uutta on tietenkin tämä vuosi. 2013. Minulla menee aina noin puoli vuotta, että opin kirjoittamaan oikein vuosiluvun päivämääriin, sitä ennen se menee kaavalla: "Äh, niin joo..."(vaihtoehtoisesti joko suttausta tai kumitusta) ja sitten toinen puoli menee ok ja sitten taas vaihtuu jo vuosi! Ja sama alusta...:)

Jotain uutta aion saada aikaan myös itsessäni.
Kesästä on nimittäin paino noussut +10kg ja sen aion saada tiputettua pois kyydistä minua vaivaamasta. En todellakaan aio ostaa uusia vaatteita vain siksi, että itsehillintäni on surkeaa vaan aion kasvattaa itseäni ja itsehillintääni suorastaan zenmäisen mahtavaksi ja kieltääntyä herkuista, aluksi kuukauden totaalikieltäytyminen (joka ei koska kuitenkaan Nellie dellies salty liqourice pussia, joka siis sisältää suhteellisen vähän kaloreita ja ei noita karkkeja edes pysty syömään kauhean montaa päivässä) ja myöhemmin tarkkaan valittu karkkipäivä ja herkkuhetket, ei jatkuvaa napostelua mihin olen livennyt viime aikoina. Vartaloni ja muotoni ovat valitettavasti mallia helposti lihoava, yksi keksi näkyy nielaisun jälkeen samantien jommassa kummassa perspuoliskossa. Joten olen yleensä syönyt kaksi, tasapainon vuoksi.

Jotain uutta on myös minun aivan mahtava lämpöpeittoni jonka sain alati palelemisesta ölisevän vaimonsa kuuntelemiseen kyllästyneen mieheni lahjoittamana. Istun sen alla nyt vähän niinkuin kokoajan. Minun mielestäni siinä saisi olla enemmänkin asteikkoja, en tiedä mikä surkea vitsi sisältyy niihin ensimmäiseen 8 lämpötilavaihtoehtoon, koska sama olisi istua ilman peittoa, vasta ylimmällä vaihtoehdolla (9) alkaa minun pikkujalkani lämpenemään.
Kirjaimellisesti pikkujalat. Kärsin nuorempana ja ennen lapsen saantia suuresti siitä, että jalan kokoni oli 35 eikä oikein mistään löytynyt kivoja korkokenkiä. Lapsen saanti kasvatti jalan hurjaan kokoon 36, josta sentään jo aikuisten puolelta löytää kokoja hyvin. Nyt kuitenkin suuntaan usein lastenosastolle kenkäostoksille, koska lasten kengissä on yleensä tukevammat ja paremmat pohjat ;)
ja siis en ole ostamassa niitä nilkkaremmillisiä prinsessaballeriinoja, enkä glitterisaappaita, vaan olen bongaillut itselleni lapsukaisten jalkoihin tarkoitetut mustat perusballeriinat, valkoiset ja siniset tennarit (9,90e, kun aikuisten puolella oli identtiset kengät 15,90e hahaa!).


8 kommenttia:

  1. Mikä ihana tekosyy; kaksi keksiä, ihan tasapainon vuoksi :D

    VastaaPoista
  2. Elämässä pitää olla tasapaino :)

    VastaaPoista
  3. Jos haluat tasapainoa myös jalkoihin niin mun koon 42 jaloista vois irrota vähän jatketta sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D tänne vaan, 37 koko helpottais jo kummasti :) eikun kaverilla on myös 42 ja se valittaa ihan samaa kuin minä, eli korkokenkiä löytää vaan kunnolla etsimällä

      Poista
  4. Mullakin olis kymmenisen kiloa poisheitettävää tälle vuodelle. Jos keksit millä itseä saa hyvin ruoskittua tavoitteeseen, niin jaa toki. Mut eiköhän me naiset tästä selvitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi elämässä on niin paljon muutakin kuin paino. Jos alan oikein paljasteleen niin olen joskus aikoinani pudottanut painoa enemmän kuin laki sallii, joten tää on vähän liiankin tuttua mulle... Mutta nyt aion olla vaan jämptimpi itseni kanssa, eiks ole hyvä dietti? :)

      Poista
    2. On, se on just passeli! Ei tässä itselläkään mitään hätää ois, kun osaisi pitää oikeasta ateriarytmistä kiinni, ei sitten niin tekisi mieli herkkujakaan. Terveellinen elämäntapamuutos taitaa siis olla se avainsana meille tälle vuodelle :)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)