Google Analyticsin seurantakoodi

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Perjantai-fiilis

Ihan on olo kuin perjantaina, huomisesta sunnuntaihin vapaata, jopa miehellä!!
Lähdemme perheenä kaveri perheen kanssa vähän viettämään piiiiitkää viikonloppua :)
Luvassa hyvää ruokaa, hyvää juomaa, hyvää seuraa!
Ja satavarmasti Vain elämää-maratooni ja Linnan juhlat :)

Juon tässä juuri kaakaokahvia ja syön limejuustokakkua ja hyrisen ilosta, tänään on vaan ollut niin mahtava päivä ja luvassa on tosiaan yhtä mahtavia päiviä edessä päin.

Taidanpa vielä kertoa miksi olen niin extra-iloinen!

 

Ensinnäkin kävin tänään hakemassa teettämäni verhot Eurokankaasta ja ne ovat kertakaikkiaan ihanat! En edes osaa selittää tarkalleen mallia, mutta lyhyesti ne ovat muotoonommellut keittiönverhot. Jännitin aikalailla tuleeko niistä oikean malliset ja kokoiset, en ole mikään ompelunero (paremminkin ompelu-idiootti) ja en todellakaan ollut varma kohtasiko minun visioni sanallisesti sen Eurokankaan myyjän aivot ;D Mutta, mutta, ei pidä aliarvioida ammattilaisia! Sanalla sanoen täydelliset!!
 
Toiseksi voitin arvonnassa. Minä?! Ne kerrat kun olen mitään voittanut on olleet juuri sellaisia kuin ala-asteen 5.lk joulu-arvonnassa: Jokainen vei jotain ja sitten kaikki sai arvan jolla sai jonkun voiton. Minä sain sen minkä olin vienytkin. Voiko tylsempää olla??
Nyt voitin kuitenkin 50e Fransmannin lahjakortin, kelpaa tällaisille herkuttelijoille :)

Kolmanneksi mulle flirttailtiin kaupassa :) Juu, ainakin luulen niin. Ompeluidiotismin lisäksi mulle ominaista on flirtti-idiotismi! En todellakaan tajua milloin mulle flirttaillaan, jos ikinä sitä tapahtuukaan :)
Nyt kuitenkin oli kohtuu selvä tapaus kun kivannäköinen mies iski silmää mulle kaupassa (ja ei voinut erehtyä, sillä ei ollut roska silmässä!) ja kääntyi vielä katsomaan perään, siis kääntyi, ihan
ympäri.
Toinen vaihtoehto tosin on, että mulla roikkui tyyliin sukkahousut alushousujen vyötärökuminauhasta. Tarkistin. En ainakaan huomannut mitään. Varmuuden vuoksi peilasin itseäni vähän jokaisesta kiiltävästä pinnastaä. Ei sieltä ainakaan näkynyt mitään tavallisesti poikkeavaa...?

Neljänneksi sain vihdoin vähän selvyyttä opiskeluasiaan ja oppilaitoksesta kehotettiin palaamaan vuonna 2014.
2014!! Kuulostaa niin sci-filtä, hamalta tulevaisuudelta, eikä se kuitenkaan tarkoita sen kummempaa kuin se, et hyppään mukaan siihen vuosikurssiin joka aloitti nyt syksyllä. Sanoivat myös, että jos vaan kunto antaa periksi niin tässä välissä kannattaisi joitain kursseja käydä, ne sitten hyväksi luetaan myöhemmin. Kuulosti minusta aivan loistavalta ja vähensi omaa stressiä siitä, että olen ajatellut, et ne siellä nakkaa mut johonkin romukoppaan ja aattelee, etten tuu ikinä valmistumaan, mutta sen sijaan ne olikin aivan järjettömän mukavia ja kannustavia. Turhaa olen jättänyt sinne ilmoittamista ja soittamista kokoajan "seuraavaan päivään". Nyt kun sit oli viimeinen mahdollisuus niin oli pakko ottaa se puhelin kouraan ja soittaa. Tammikuussa on vielä tapaaminen jossa sovitaan tarkat ajat :)

Tässähän nämä tämänpäiväiset ilon ja tyytyväisyyden aiheet :)

ps. Tuo Jari Sillanpää Liekeissä. Siitä vaan tulee niin positiivinen fiilis :) Lupaan etten fanita enää näin paljoa Vain elämää, ainakaan julkisesti ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)