Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 10. joulukuuta 2012

Kynttilähullu

Mulla pääsi viime viikonlopulla, ennen reissuun lähtöä, loppumaan kynttilät. No ok, ensihätään kelpasi Finnmarin läpinäkyvissä kipoissa olevat tuikut, mutta todellisuudessa mulla on yksi kynttilämerkki jota fanitan ja rakastan, no joo, se on Partylite.

Inhoan sitä kun siellä tuikkuja sanotaan tuikkiviksi jne, mulle ne on siitä huolimatta tuikkuja, paitsi tilaustilanteessa on pakko päästää suustaan se tuikkivia. Hemmetin ärsyttävää.

Olen kuitenkin onnistunut koukuttamaan itseni muutamiin niiden tuoksuihin niin, etten oikein osaa olla talvi-iltoja ilmankaan. Onneksi tämä kaveri kenen kanssa oltiin reissussa on Partylite konsultti, hän diilaa mulle mun kynttilät ;) joten varasto on aikamoinen (ja siitä huolimatta aika ajoin loppu?!).

Meillä on kotona 5 paikkaa kynttilöille keittiössä ja 6 olohuoneessa.
Olohuoneen sivupöydällä on sellainen iso Riihimäen lasin ikivanha, no, kulho tai malja, joku sellainen :) Siihen olen jo pitkään himoinnut tällaista kolmisydänkynttilää kuten tässä (kuten kuvasta huomaa) Huutiksesta napatusta kuvasta näkee, mutta mulberryna, eli violettina. Vaikka sen paloaika onkin hurjat n.40h niin on se hintakin aika kova, suostuin siis ensimmäistä kertaa elämässäni maksamaan 45 euroa kynttilästä. Ja joo, pidän itseäni ehkä hieman pihinä, mietin aina tarkkaan tarvinko ja jos niin miksi ja voisinko nyt kuitenkin olla ilman :) Vaikka pidänkin itseäni samalla hiukan shopaholickina niin olen tämän vuoden aikana onnistunut vieroittamaan itseäni ostelusta aikalailla.
Yhtenä syynä toki se, että olen sitten ostanut isohkoja ostoksia, tv-tasoa, nojatuolia, yms jolloin ne rahat on menneet toki silti... Jokatapauksessa, nieleskelen pari kertaa pistäessäni vähän alle viisikymppiä kynttilään.

Toki ostin samalla tuikkuina mansikkaraparperiä, mulberrya ja pari kielletty hedelmä pakettia. Joten joo, kynttilöihin meni yli 100e yhteensä. Tolkutonta.

Nyt kun sen vielä tunnusti ja kirjoitti tähän niin tuleehan tässä väkisin mieleen, et onko ne Prismasta nappaamani Finnmarin kynttilät sittenkään niin huonoja... Ne ei tuoksu :( ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)