Google Analyticsin seurantakoodi

lauantai 1. joulukuuta 2012

8+1 satunnaista

8 satunnaista asiaa minusta (me, myself and I)

1) Mulla on jatkuvassa etsinnä The Vessapaperi. En ole vielä löytänyt.

2) Olen yltiötarkka siitä, että sukat mätsäävät vaatteisiin, koko perheellä.
kellon kuva täältä

3) Kello pitää olla joka huoneessa, myös vessassa. Miten muuten tietäisin olenko lukenut liian kauan lehteä siellä?

4) Kun menen nukkumaan, saan parhaiten unen sisustamalla. Makaan siis sängyssä sisustellen mielessäni asuntoa, se voi olla oma kotimme, jonkun muun koti, joku lehdessä näkynyt asunto, Etuovi.comissa näkynyt asunto jne. Tällä hetkellä iltaisin/öisin on menossa mun aikuisen elämän toinen oma asunto jossa asuin yksin :) Ihana, jättikokoinen (ainakin silloin se tuntui siltä, tää kaikki mulle, yksin?!) 53m2 kaksio. Joskus sisustan vain minulle, joskus koko perheelle jne.
täältä

5) Selaan Etuovi.com:a vaikka emme ole ainakaan juuri nyt ostoaikeissa. Katselen asuntoja pääasiassa kuitenkin täältä, joskus mistä sattuu, joskus esim. sieltä missä veljeni asuu jne.

6) Olen avuton vitamiinien ja hivenaineiden yms syöjä, purkista siis. Silti toistuvasti ostan niitä vakaana aikomuksena syödä niitä hyvin ja parantaa näin ainakin jotain ruokavaliossani.

7) Pidän numeroista 3, 7, 13 ja 21. Inhoan esim. numeroita 5, 15 ja 34.

8) Illalla kun pojat ovat nukahtaneet käyn silittelemässä molempia, poskista, hiuksista ja korvista :) Ne vaan on niin pehmeitä ja söpöjä ja unisia tuhistessaan peiton alla :)

ja se +1: Mun mies osti mulle laatikollisen Malacon sieniä joista kirjoitin noin vuosi sitten, kun niitä aitoja ei löytynyt oikein mistään enää. Mies löysi tukusta ja toi kotiin laatikollisen  viikon alussa. Olen vetänyt niitä kaksin käsin suihini, siis käsittämättömän hyviä!!
Pakko kieltää tuomasta enää ikinä!!

namnamnamnamnam....
ps. tämähän on jatkumoa tähän: Substanssi haasteeseen ja mun mielestä jos joku ei ole vielä tätä nappaillut mukaansa mistään niin tästä vaan mukaan!! Eli ohjeet meni niin, että kiitä bloggaajaa jolta sait (/nappasit) haasteen ja kerro itsestäsi 8 satunnaista asiaa :)


2 kommenttia:

  1. Tukun jättiläislaatikot on vaarallisia :) Varsinkin, kun mää en voi vastustaa -50% hyllyä. Voin kyllä ylpeänä kertoa, että kerran jäi syömättä Pandan tummasuklaa patukat :D En mää siis ihan kaikkea mätä :)

    VastaaPoista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)