Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 31. joulukuuta 2012

2012-2013

Lapsena kuvittelin jostain syystä, etten elä yli 20- vuotiaaksi. En ollut mitenkään itsetuhoinen tai masentunut, vaan se oli vain sellainen ajatus joka päässäni pysyi tiukkaan ja aika pitkään.
Teininä kuvittelin, että jos satun elämään pidempään kuin 20-vuotiaaksi niin ainakaan en löydä miestä.
Kun sitten 20-vuotiaani seurustelin elämäni ensimmäisen kerran (juu-u, olin todella myöhäinen tapaus... eikun en vain ollut kertaakaan löytänyt kiinnostavaa ihmistä, niinhän se meni) olin 100% varma, että lapsia en tule ainakaan koskaan saamaan.
Se seurustelu loppui aikanaan, mutta sitten tapasinkin heti mieheni ja pika-pikaa olinkin jo raskaana.

Uskotteko kuinka yllättynyt olin?! Ikää oli jo yli 20v, olin elossa, naimisissa ja raskaana!
Siitä yllätyksestä toipumiseen onkin mennyt koko tämä 10 vuotta jonka olemme nyt olleet naimisissa. Tai nyt on 9v11kk ja juhlimme vasta helmikuun alussa 2013, mutta siitä kun päätimme mennä naimisiin (ja olin jo raskaana siinä vaiheessa) on päivälleen 10 vuotta tänään :)

Ja edelleen olen elossa, naimisissa ja minulla on jopa kaksi lasta!

Vuonna 2012 meille ei sattunut kirjaimellisesti mitään ihmeellistä. Koko vuosi oli perustavallinen, perusturvallinen ja kaikenkaikkiaan ihana :)
Olimme ihmeen terveitä, reissasimme pienesti Suomessa ja joskus Ruotsin puolella, näimme enemmän tuttavia ja ystäviä kuin ehkä vuosiin ja ystävät näkivät meitä pirteämpinä kuin vuosiin (varsinkin minua!).

Nyt kun vuosi alkaa olla kokonaan takanapäin, en voi muuta todeta kuin todella hyvä vuosi!
Lisäbonusta on antanut tämä blogin kirjoittaminen, joka edelleen on vähän etsinnässä, mutta antaa jo enemmän kuin mitä olisin kuvitellut, se antaa ainakin extra-tallennustilaa ajatuksilleni, ne kun tuppaa vähän ruuhkautumaan tuolla päässä ;) tänne niitä on mukava purkaa ja samalla lukea uusien ihanien blogituttavuuksien ajatuksia, jotka yllättävät, naurattavat ja ilostuttavat nykyisin arkea!

2013, mitä voisin odottaa?
Ihan ensimmäisenä mieltä kutkuttaa kesän alkuun luvassa oleva Korfun matka, toiseksi ihmetyttää Pienemmän kasvaminen isommaksi niinkin ihmeellisellä allergiaruokavaliolla mikä lapsella on käytössä. Sitten mieltä vaivaa se tosiasia, että se ruokavalio on mitä on, joten jos jotain saisi/pitäisi toivoa vuodelle 2013 niin se olisi ehdottomasti uusien ruokien löytyminen Pienemmälle ja Pienemmän syömisongelmien helpottuminen. Ja sitten lisäisin pienen extratoiveen siitä, kuinka mies voisi malttaa tehdä vähän vähemmän töitä ;). Tänään meillä valvotaan, katsellaan raketteja, napsitaan herkkuja ja ollaan onnellisia siitä, ettei se elämä loppunut siihen 20 vuoden ikään ;)


Kaikille toivon lisäksi elämyksellistä, rakkauden täyteistä, iloista ja onnellista vuotta 2013!

täältä

5 kommenttia:

  1. Tämä sun blogi on ollut lisäbonus myös mun lukulistalla :) Sää olet ehdottomasti mun lemppareiden kärkisijoilla :) Toivottavasti se ensi vuosi tuo tullessaan lisäystä Pienimmän ruokalistaan. Ihan hirveen hyvää uutta vuotta (ja päätimme mennä naimisiin päivää) koko perheelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri keitin lisäkahvit tälle päivälle jaksaakseni vielä raketteihin saakka :) "Päätimme mennä naimisiin päivän" kunniksi kakkua myös, täysin kaupan pakastealtaasta ;)

      Poista
    2. Oi voi tätä päätä, painoin julkaise, kun Pienempi tuli esittämään "leijonaa mä metsästän" keskenkaiken vaikka mun piti vielä kiittää kehuista ja sanoa täysin samaa takaisin täydestä sydämestä :)

      Poista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)