Google Analyticsin seurantakoodi

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Peppu pysyy, se on geeneissä!

Mulla on joku kauhea väsymyskausi ja silti öisin ei meinaa uni tulla.

Tänään kävikin juttu mitä mulle sattuu erittäin harvoin, eli katsottiin miehen kanssa elokuvaa ja minä nukahdin. Noin suunnilleen sataprosenttisesti se menee aina toisinpäin, tää oli siis extraharvinaista.
Eli väsytti (ja ok, se elokuva oli vähän tylsä, Moon. Sitä oli kehuttu paljon ja varsinkin epätyypillisestä sci-fistä ja hyvästä tunnelmasta ja pienieleisyydestä. Mulle vähän liikaakin sitä pientäelettä, vaikka loppua kohden paranikin).

Sitten menin ja luin jostain Iltalehdestä tai vastaavasta jutun jossa sanottiin, että vähä nukkuminen kerryttää vatsanseudulle rasvaa ja että jos on iso takamus niin se on, sille ei voi mitään, se on geeneissä (siis kiinteytystä voi vähän, mutta varsinaista pepun kokoa ei voi muuttaa.)
No, täähän selittikin mun ongelmat hyvin.
Nukun liian vähän, se on aivan selvää.
Joten se, että mahaan alkaa muodostuun tommonen vararengas onkin sen syytä, eikä mun tarvitse vähentää kakkujen, pullien ja irtokarkkien syömistä, Jee!
Lisäksi, voin lopettaa murehtemisen pyllystä. Se on ja pysyy. Joten voin lopettaa iän ikuisten peppujumppien teon, ne ei auta mitään.

Sen sijaan syön kakkua ja syytän äitiäni.

ps. joten kokeilen luultavimmin jo huomenna tätä: Leopardikääretorttu ! How cool is that?! :)


2 kommenttia:

  1. Mun peppu ongelma on, että huolimatta muhkeista muodoista kaikkialla muualla kropassa on peffan kohdalla alue, joka näyttää siltä, että mää olisin peruuttanut tosi lujaa päin seinää :D

    VastaaPoista
  2. Mulla taitaa olla vähän päinvastainen ongelma, mun peppu näyttää kuin joku ois ottanut kaks jätti-ilmapalloa ja puhaltanut ne äärimmilleen ;D Ja muualla taas ei oo vastaavaa varustusta tasapainottamassa edes ;)

    VastaaPoista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)