Google Analyticsin seurantakoodi

perjantai 23. marraskuuta 2012

Lego lego!

mm. Stockalta
Olen aina tykännyt Legoista. Lapsena näpersin Legoja paljon mieluummin kuin leikin esim. nukeilla.

Kun sain pojan olin valtavan tyytyväinen juurikin siihen Legoilla rakenteluun, se on ainoita leikkejä (piilosen ohella) johon minä lähden ihan täysillä aina mukaan.
Tehcnic legoista en kuitenkaan pidä, pidän nimenomaan joko vapaasta rakentelusta tai sitten erityisesti rakennusten näpertelystä valmiiksi saakka ohjeiden mukaan.

Ja nyt on sitten tullut markkinoilla tällaisia ->
Siis en todellakaan voinut vastustaa ja en todellakaan tiedä ostinko enemmän Isommalle vai itselleni... No ok, itselleni ;D
 Meille tuli nimenomaan The White House ja sen lisäksi ostin Empire State Buildingin! Sarjasta löytyi mm. Guggengeim museum ja Burj Khalifa.


En myöskään voi olla mainitsematta tässä loogisessa legot yhteydessä sitä, että Isompi kävi tänään taas vuosittaisessa hammastarkastuksessa. Ja se soitti niin tohkeissaan kävellessään kouluun takaisin, et tänäkään vuonna ei vielä yhtään reikää! 9 vuotta ilman reikiä on minustakin mainio suoritus :) Ja toinen tohkeilun aihe oli, et 5 hammasta heiluu! 5 kpl! Sit pojalla onkin melkein kaikki jo rautahampaita.
No, tänään onkin hyvä syy antaa ahkerasta hampaiden pesusta palkinto, mulla on kaapissa odottamassa Angry Birds Star Wars! Näiden hinta ei todellakaan ole paha, 9,90e/peli. Ja minua Star Warsit noin sataan kertaan nähneeni ilahduttaa hauskat lintuhahmot ja tuttu musiikki :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)