Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 1. marraskuuta 2012

Autiolle saarelle mukaan, blogihaaste

Haasteen ideana oli nimetä omia luottokamoja vanhaan City-lehden tyyliin, muistatteko vielä? Luovan alan ihmiset aina mainitsi sähköä vaativia juttuja, läppäriä yms luottotavaroitaan. Mutta kuten Periaatteen Nainen jolta tämän haastavan haasteen sain :) mainitsi, niin toki autiosaari on autio ja tuskin pistokkeellinen?!

Kiitoksia tästä haasteesta siis ja innolla täyttämään luottotavaroilla autiota saarta!

Ykkösenä mukaan tulisi kirja. Vaikeustaso toki nousee siinä vaiheessa kun pitää valita mikä kirja  kun kokonainen kirjasto tuskin mahtuu laukkuun ;) Sanon, että Taru sormusten herrasta koska sen olen lukenut elämässäni useasti uudestaan (ja lisäksi sujauttaisin Linnunrata-trilogian vielä sivutaskuun, heh..).

Toisekseen ottaisin Bepanthenin punaisen voiteen (salvan?).
Bepanthenista tietoa
Käytän sitä joka päivä johonkin. Tykkään vaan hirmuisesti ja se auttaa vähän joka asiaan, tosin haastavassa blogissa mainittiin Elisabeth Ardenin voide josta olen kuullut kehuja usein, mutta onko (kosmetiikka-)yleissivistyksen puutetta myöntää etten ole koskaan kokeillutkaan, vaikka suunnilleen joka toisessa kosmetiikkaan painottuvassa blogissa&lehdessä&nettijutussa kaikki kehuvat tätä luottovoiteekseen? Ja minä juntti menen edelleen Bepanthenilla :D

Kolmanneksi on pakko niputtaa kaksi tuotetta: selvityssuihke&hiusharja. Mun hiukset on paksut ja ne menee jo tuulessa solmuille, mulla ei luultavasti olisi mitään vaikeuksia hankkia noin vuorokaudessa luonnon muovaamia rastoja päähäni. Olen jo muutamia vuosia ilahduttanut itseäni Natusan Kids Star Shine Balsam Sprayllä ja sen iloisilla lastenelokuvista tutuilla hahmoilla ;)
Siis niinkuin oikeasti, toimii.

Mitähän vielä... Siis mitä en haluaisi rahdata mukanani olisi varmasti helpompi kysymys, en esimerkiksi missään nimessä ottaisi mukaani sitä yhtä tekokukkaa jonka rahtasin Ikeasta ensimmäiseen omaan asuntooni ja joka on jotenkin kummasti aina päätynyt johonkin esille uudessa kodissa vaikka rehellisyyden nimissä se alkaa jo näyttämäänkin ikäiseltään, eli toistakymmentä vuotta kun olen jo sitä rahtaillut...

Mutta pakkohan mun ois muuten pakata mukaan villasukat!! Miten meinasin unohtaa, ne saa olla mun bonustuote. Ilman villasukkia en varmaan pärjäisi, vaikka oletankin kyseessä olevan lämpimän aution saaren, enkä minkään Eglintoninsaaren. Mutta koska käytän villasukkia kotona ollessani ja varsinkin nukkuessa sekä kesällä (joo-o!), että talvella, niin pakkohan ne ois olla mukana!

Haastan mukaan vastaamaan Emmiveeran, Handen ja vielä Anujohannan koska seuraan heidän blogejaan aktiivisesti ja Anujohannalle toivon tästä hupia sen allergiataistelun keskelle, jos vaikka jaksat :)

2 kommenttia:

Kerro jotain, se ilahduttaa :)