Google Analyticsin seurantakoodi

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Synnin tunnustus

Hitsit kun on reissussa rähjääntyy- olo. Nukuin melkein klo.14 saakka (ja niin nukkui muuten pojatkin!) ja siitä lähtien pesin pyykkiä. Viimeinen kuivausrummullinen humisee vielä tuolla kylppärissä.

Matka oli ihana, paljon hauskaa ja kaikki pysyivät myös 99% hyvällä tuulella, pojat nahistelivat erittäin vähän (no ok, hankalia hetkiä varten olin varustautunut Nindendo DSi XL:llä, tunnustan!).

Mutta voi luoja kuinka ihanaa on kotiintulo! Voisin kirjoittaa romaanisarjan siitä tunteesta kun saa lösähtää omaan sänkyyn! Oma tyyny, oma peitto, ah sitä onnea! :)
kuva täältä

Mutta nyt seuraa tunnustus:
Ainoa mitä reissun (toki ihanasta ja upeasta!!) majapaikasta jäin todella kaipaamaan (no ok, ikkunalautoja ja vanhan rakennuksen fiilistä, mut niiden lisäksi...) on, noloa myöntää: TV makuuhuoneessa...
 Taidan vajota maanrakoon tästä tunnustuksesta!! Olen nimittäin aina vakuuttanut miehelle, ettei sitä tv:tä todellakaan tarvita makuuhuoneessa ja että sitä ehtii katsella tarpeekseen olohuoneessa ja lisäksi olen kehdannut väittää vielä, ettei meille ikinä tule sitä kapinetta makuuhuoneeseen! Jos haluaa katsoa ohjelmia makkarissa voi aivan hyvin katsella niitä läppärin ruudulta... Niinkö....?

Ja voi minua nyt!! Miten ihmeessä tunnustan kamalan syntini miehelleni... haaveilen makkaritelkkarista kokoajan ;D Ja vielä isosta ruudusta, hyi minua :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)