Google Analyticsin seurantakoodi

perjantai 21. syyskuuta 2012

Vähän (?!) väsynyt

kuva täältä
Kuva ärsyttää minua. Suuresti. Joku roskaposti ilmoitti minulle, että lähdevesiautomaatin hankinta auttaisi väsymykseeni (kuva juurin ko. s.postin linkin takaa).

"Oletko väsynyt, tarvitsetko lisää energiaa?" Joo-o, todellakin!

Esikoinen sairasti alkuviikosta. Aluksi ei tietysti ollut hajuakaan mikä sitä vaivaa. Ihme ripuli-kuume-päänsärky aaltoja. Ja minä vauhkona googlettamassa vaihtoehdot munuaisvauriosta aivokasvaimeen. No se on enterorokko. 5 päivää kesti kun näpyt ilmaantui. Onneksi hoksasin vilkaista suuhun, koska muuten googlettelesin vieläkin... ;)

No tänään kuume nousi Pienemmälle, viikon se ehtikin olla terve. Viime viikolla oli korvatulehdus. Sitä edellisellä perusflunssa. 3 viikkoa aikalailla kotona pyörimistä saa aikaan tietynlaisen pää hajoaa-fiiliksen.

Miehen loma loppuu maanantaina, että silleen voisi kuvitella , että sairastamiset tuli oivalliseen väliin, kun on joku auttamassa. Paitsi, että ei. Mies on siinä kakkostyössään niin kiinni, että iPhone ja Lumia ovat kasvaneet molemmat korviin kiinni ja sen vähän ajan mitä mies hereillä kotona on niin en aina tiedä puhuuko se minulle vai puhelimeen. Ja lapset laulavat yhteenääneen miehen soittistunnareita...
ADHD:lla menee lujaa enkä minä juuri nyt jaksa tapella vastaan.

Lainasin kirjastosta kirjan ADHD-aikuisen selviytymisopas. Vähän helpotti. Ehkä se mun luupää ei olekaan ainoa. Loogisesti tiedän tietysi ettei ole. Kotona tuntuu joskus, että pakko olla, ei tuollaisia voi olla muita.

Kirjavinkki: löysin googlesta, että  kirjaa myydään esim. täällä josta nappasin kuvan kirjasta. Hinta näyttää olevan 36,90e. Itse tosiaan lainasin kirjastosta. Aion myös uusia lainani, jos vain mahdollista. Luen kirjan varmasti pariin otteeseen.

Nyt menen herättelemään miestä. Lapset pelaa Wiillä, Pienemmän vointi on kohentunut aamusta (Buranalla, inhaa käyttää suppoa noinkin isolla, mutta kun niissä hemmetin suun kautta otettavissa on aina jotain sopimatonta, paitsi Pronaxenissa, mutta sen teho oli pojalla aika nolla).

Mun pitää käydä vielä postissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)