Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 1. lokakuuta 2012

Nais Parka

Tässä tapauksessa meinaan kylläkin takkia, en itseäni, vaikka välillä minuakin saa sääliä ;)
Ainakin just nyt! Kuka tai paremminkin mikä veisi pois nää enterorokkoarvet käsistä?! Siis todellakin, hyvä ettei tullut kasvoihin, koska joutuisin kulkemaan kommandopipo päässä jos niin olisi käynyt... hanskat nyt sentään peitti kädet tänään kaupoilla. Ilman ei kehtaa, kassat säikkyisi bonuskorttia ojentaessa jos ei muuta :( Siis todella, en edes liioittele. Punaisia läikikkäitä käsiä ei ole mukava esitellä, tauti on talttunut jo, mutta kädet näyttää siltä kuin olisi jokin kammottava tartunta päällä.

....mutta siihen takkiin! Parkatakit on tainneet olla muotia, no, ainakin 2 vuotta nyt?
Parkan esikuva on 50-luvun Yhdysvaltojen armeijan lentohenkilökunnan takki. Army-vihreä onkin kai suosituin parkan väri ja sellaiseen lankesin minäkin tänään.

Aiemmin olen joskus parkoja vilkuillut "sillä silmällä", mutta juurikin sen takia, että niitä on kaikilla olen sitten jättänyt ostamatta.
Lisäksi minun perseinen vartalonmallini, eli iso pylly ja lyhyet jalat, ei välttämättä ole paras pitkähkön malliselle takille, jollaista kuitenkin himoitsin. 

Välillä todella tuntuu siltä, että joka toisella vastaantulijalla on päällään parkatakki.

Kuitenkin sitten, jos kerta niin moni haluaa välttämättä käyttää juuri sitä takkimallia, niin jotainhan siinä täytyy olla? Muutakin kuin se muodikkuus.
Nyt kun olen oman parkani omistaja niin listaisin hyviksi puoliksi takin rentouden, sen kanssa voi huoletta olla huolettomampi, se ei takkina vaadi seurakseen kaikken särmintä asukokonaisuutta tai korkeita korkoja. Se on rento, helppo ja mukava.

Minä siis löysin kuin löysinkin parka-mallin joka istui kuin valettu minun päälle korostamatta pahimpia puoliani. Ja väri oli vielä bonus, vihreä, mutta juuri sellainen kivan murrettu, harmaaseen taittava joka saa silmäni näyttämään ihanan sinivihreiltä :)
Yleensä vihreä kun on se viimeinen väri sopimaan minulle, vain harva vihreän sävy sopii, mutta sitten kun löytyy "juuri se oikea", kuten nyt, niin.... :) :)

Aivan sama, vaikka minä parkani kanssa olisin syksyllä ja talven pikkupakkasilla epätrendikäs hankittuani parkan silloin kun muut sen jo hylkäävät. Olen kuitenkin extratyytyväinen parkankäyttäjä, varsinkin kun löydän siihen sopivat kengät vielä :D Hyvä syy lisäshoppailuun!!


Parka Nellyltä.

















Lyhyt takki HM:ltä
















Sininen parka HM myös

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)