Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 6. syyskuuta 2012

Hansel and Gretel: Witch hunters

Vihdoin vihdoin se on täällä, ainakin trailerina.
 
Minä olen henkilökohtaisesti odottanut tätä ja paljon ja traileri ei todellakaan petä ainakaan odotuksia! Mahtava, ihana ja Jeremy Renner!! Wau :) Kattelen tässä tätä kolmatta vai neljättä kertaa hymy korvissa. Juu, aiemmin olin juurikin masennuksen syövereissä, mutta minut saa sieltä näköjään aika helpolla pois ;)
 
Ja aika kiva Suomi-bonus tässä, eli Pihla Viitala esittämässä Minaa, vilahtee tossa trailerissakin, loppu puolella.
 
Ohjaaja Tommy Wirkkola ei ole mikään kovin tunnettu, itse olen katsonut häneltä aiemmin vain natsizombiviritelmän Dead Snow (ja alkuperäinen norjalaisnimi on se dod sno, mut O.n päällä ne viivat??)
 
Tässä vielä IMDB linkki ko. elokuvaan, siis Hannuun&Kerttuun.
 
ps. olen muuten viihdyttänyt nyt pari iltaa itseäni satuaiheisella dvd:llä. Kuulostaa hullummalta kuin onkaan, nimittäin kyseessä on Grimm sarjan eka tuotantokausi.
 
Ja pian muuten alkaa neloselta Once upon a time sarja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)