Google Analyticsin seurantakoodi

lauantai 4. elokuuta 2012

Minä haluan!!

Syyskuvastot pukkaavat jälleen postilaatikosta ja minä pyörittelen ympyröitä haluamieni tuotteiden kohdalle. Nyt olen mennyt jo niinkin pitkälle, että revin Cittarin mainoksesta muutaman mainoskuvan irti ja kiinnitin ne jääkaapin oveen, koska haluan ne tuotteet.

Kuvastoista kuitenkaan harvoin tilaan mitään. Ne ovat vain sellaista päiväuneilua. Ja lisäksi, luen niitä usein vessassa ja unohdan ne vessan kaapin alahyllylle. Minulla on siellä komea lehtikasa, isompi kuin varsinaisessa lehtiroskiksessa.

Cittarin mainosten tavarat ovat kuitenkin petollisempia, käyn Cittarissa kuitenkin pari kertaa viikossa. Joten minä ostin jo toisen niistä mainoksen tuotteista, Maybellinen Dream Fresh BB Creamin. Olisin ostanut sen Mix&Go tehosekoittimenkin, mutta ne olivat jo loppuneet (milloin pääsen olemaan sellainen ihminen joka aamuisin surauttaa itselleen smoothien tuosta vaan sen sijaan, että olen ihminen joka kärvistelee syömättä puoleen päivään ja sitten nappaa kaapista pari palaa suklaata?).

Kaupassa hyllyn reunassa olevassa mainoksessa kehuttiin "Vain yksi askel upeaan ihoon. Good skin day, every day! " Ja minä mainoksen uhri uskoin.

Ongelma tuli kuitenkin kohdassa: "Valikoimassa 3 raikasta sävyä!
Lopputulos: Wow-efekti ihollesi, hetkessä! Vaikutelma hyvästä ihosta, raikas ja luonnollinen ihon sävy, ei epäluonnollisia sävyrajoja sekä pitää huolta ihostasi koko päivän."

3 raikasta sävyä osoittautui olevan nimiltään Light, Medium ja Universal Glow. Mediumin nyt saa samantien minun kalkkinaamallani jättää välistä, joten arvoin Lightin ja omituisen nimisen Universal Glow:n välillä.

Valitsin sitten Hehkua, koska juuri sitä lähinnä kaipaan, tervettä hehkua iholleni jonka sameus aamuisin joskus on aivan järkyttävää entiselle minulle joka muistaa vielä ne aamut kun peilistä katsoivat kirkkaat silmät ja kirkas iho joka ei olisi tarvinnut mitään meikkiä (ja joka pakkeloitiin tukkoon siitä huolimatta!), eikä noista aamuista ole edes kuin muutama vuosi!

No Hehku/Glow osoittautui kotona tuubista ulos tullessaan aivan oranssiksi. Pelottavan oranssiksi. Laitan ja laitoin normaalisti kasvoilleni Lumenen sävyttävää päivävoidetta ja kokeilin tätä yhteen kohtaan kasvoilleni, jotta näkisin sävyeron lempituotteeseeni kunnolla. Ja olihan sitä. Liikaa.
Siinä missä Lumenen on ihan himpunverran kasvojeni ihoa tummempi, näin kesällä se ei haittaa, koska se tosiaan antaa kasvoille juuri sopivasti väriä, BB Maybellinen sävy oli vain kertakaikkiaan liian tumma. Ei onneksi kylläkään yhtään oranssi :), eli tuubista tullessa väri oli hyvin hämäävä.

Lisäksi se imahtui iholle aivan liian nopeasti, suorastaan salamana, jotenkin se levitys jäi puolitiehen.
Kaikenkaikkiaan, en pidä, edelleen jumitan Lumenen päivävoiteessa, koska en ole parempaakaan löytänyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)