Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 19. heinäkuuta 2012

Kynnet

Teininä ja parikymppisenä en mennyt mihinkään ilman kynsilakkaa. Ja mielellään jotain erikoisempaa kynsilakkaa, lempiputelit olivat mudanharmaa, petroolinsininen, keltainen ja ruskea.

Nyt ne näköjään olisivat jälleen muotia :) Ja minä olen hurahtanut kynsilakkoihin uudestaan. Shellackit olivat ihanat (joista tässä postauksessa enemmän), mutta ei minulla todellisuudessa ole aikaa eikä varaa kuitenkaan pistää kynsiin mitään erikoisempia rahasummia joka toinen viikko.

Rakennekynnet ovat monilla hienon näköisiä, mutta eivät minua varten. En pidä ylipitkistä kynsistä (ja joo, tiedän, saa vaikka lyhyenä, mutta katoaako se idea sitten?), enkä himoa muuta kuin väriä kynsiini, eli glitterit ja timantit jätän muille. Oma kynteni on hyvin kasvava, vahva ja kynnet ovat hyvänmuotoiset, joten senkään puoleen en kaipaa tai tarvitse muuta kuin sitä perusjuttua: Kynsilakkaa!

90-luvulla joka merkillä oli pikakuivuvia lakkoja, nykyisin ei löydykään ihan joka merkiltä. Rimmelistä en ole mitenkään kauhean innostunut muuten, mutta merkin poskipunaa olen käyttänyt jo vuosia ja nyt innostuin merkin 60 seconds- kynsilakoista. Ihania värejä ja mikä minulle parasta: kuivuvat nopeasti!
Usein minulla tökkää sormet ja lakat johonkin ennen kuivumista :) Nyt ei tarvitse siitä huolehtia.


Minä innokkaasti hamstasin kesän alussa muutamia värejä ja pari niistä on päätynyt suosikeiksi, yksi ylitse muiden, Caramel Cupcake, mahtava nuden sävy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)