Google Analyticsin seurantakoodi

tiistai 17. heinäkuuta 2012

Fakta Homma

10 faktaa minusta

1) rakastan violettia väriä

2) en pidä itseäni älykkäänä

3) ilman kirjoja ja lukemista en olisi minä

4) lapset ovat elämäni keskipiste ja tarkoitus (olkoon kuinka kamalaa, tylsää tai pelottavaa tahansa)

5) itkin kun tajusin etten voi pitää enää korkokenkiä

6) teen jatkuvasti TO DO-listoja

7) olen pohjimmiltani epäsosiaalinen

8) haluaisin kouluttautua uuteen ammattiin, enkä tiedä mikä pidättelee minua

9) inhoan suolakurkkua ja punajuurta

10) mieheni ADHD on minulle hyvin vaikea asia, enkä mielelläni puhu siitä

Isaac Asimovin mielestä tietokoneet voivat helpottaa ihmisiä pääsemään eroon monista arkisista asioista, jolloin aivot saavat paremmin tilaa luovalle ajattelulle.
Kuva täältä.

2 kommenttia:

  1. Voi, minultakin pääsisi varmasti itku jos en voisi enään pitää korkkareita. Melkein niin kävikin kun merisiili iski piikkinsä jalkateräni sisäsyrjään. Nyt puolitoista vuotta muöhemmin jalka alkaa olla melkein oma itsensä vaikkei akillesjänne joustakaan kuin ennen :)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti sun jalka paranee ennalleen :) Minä bongailen nykyisin korottomia ihanuuksia, tylsempiä ne on, ei voi mitään, mutta onneksi niissäkin kovalla työllä voi välttää pahimman tylsyyden :D

    VastaaPoista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)