Google Analyticsin seurantakoodi

sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Bad, angry day

Miksi joskus ei vain ole hyvä päivä? Ilman syytä kiukkuuttaa kuin kaksi vuotiasta uhmassa, tekee mieli maata peitto korvilla ja olla puhumatta kenellekään.
Ei ole mitään syytä miksi minulla ei olisi hyvä päivä.

Aurinko paistaa, hanget sulavat, on kirkasta niin, että silmiin sattuu.
Lapset käyttääntyvät suloisesti ja pelaavat lautapelejä ja lukevat (eli ovat kohtuu rauhallisesti ja hiljaa), mieskin on mukavasti lasten kanssa läsnä ja teki ruoan.
Kotona on siistiä ja pyykitkin on pesty.

Ja minä olen kuin myrskyn merkki. Voisin kyhätä varoitukseksi kyltin kuten kuvassa:
Kuva TÄÄLTÄ ja sivun kuvat otsikolla "signs that make you go uhmm" oli myös yksi harvoista asioista jotka sai hymyilemään tänään

2 kommenttia:

  1. Tuo tunne on niin tuttu!! En tiedä mistä ihmeestä se kumpuaa. Välillä ihan itseäkin pelottaa ja yleensä varotankin miestä, että nyt iski se paha mieli, eli olen nyt hetken hiljaa ja yksin, ettei tule suusta sammakoita. ;)
    Monesti se sitten menee ohitsekin nopeasti ja katoaa sinne piiloon mistä tulikin. On se kuitenkin ahdistavaa, kun ei itsekään ymmärrä missä on vika.

    VastaaPoista
  2. Hyvä jos muillakin :) Minä myös varoitin ja varoitan miestäni kun tunnen sen olon, en todellakaan ole silloin kovin seurallinen ;D

    VastaaPoista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)