Google Analyticsin seurantakoodi

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Yöhulinat

Pienempi heräsi kahden aikaan yöllä itkemään kauheasti. Ei tyyntynyt sitten millään. Koska minulla oli pissahätä niin otin pikkuisen syliin ja lähdettiin vessaan rauhoittumaan, syliteltiin sitten kun olin saanut asiani hoidettua siellä, ettei mies joudu herään 40min etuajassa (se 40min tuntuu kamalalta, tiedän kokemuksesta. Jopa 5min etuajassa herääminen kun herätys on muutenkin hirmu aikaisin tuntuu kamalalta.)

Vessassa Pienempi sitten selittää kun on vähän rauhoittunut, että näki aivan kamalaa unta. Unta jossa hän ajoi potkuautolla astianpesukoneen kylkeen.
Oli siinä hieman hassu olo, istuin pöntöllä lapsi sylissä keskellä yötä ja kuuntelin ihanan vakavalla kyynelnaamalla selitettyä painajaista.
Meidän sänkyyn se sitten rauhoituttuaan töpötteli tyyny kainalossa, meni sängyn nurkkaan ja haki unissaankin minun kättäni omaan käteensä.
Joskus hellyys vain tuntuu ylitse vuotavalta, teki mieli pusutella kauheasti pientä, mutta annoin nukkua :)

Aamulla päänsärky oli aivan järjetön. Ja minulla ei edes särje päätä suunnilleen ikinä.
Onneksi oli tosiaan jo ennalta sovittu, että pojat menee tänään mummolaan.
Pappa kävi hakemassa ne tunti sitten. Pienemmälle valkeni samalla ensimmäistä kertaa, että äiti jää kotiin yksin. Ei ole tainnut ennen pysähtyä miettimään asiaa.
Itku tuli. Minä siihen selittämään, että mene nyt mummolaan niin siellä on sitten kivaa, tulet sitten vähän myöhemmin takaisin kotiin, ei hätää.
Johon Pienempi: "En minä siksi itke. Itken ku sinä joudut jäämään yksin!" <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)