Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 8. maaliskuuta 2012

Ripset, ripset...

Minulla on todelliset ongelmaripset. Ihan ilman mitään, luonnontilassa, ne sojottaa sinne tänne, sisälaidasta ylöspäin, keskeltä piikkisuoraan (paitsi ne pari mitkä karkaa mihin sattuu) ja ulkonurkassa ne sojottaa sitten suoraan alaspäin ja muutama tökkii suoraa silmään, eli alas ja sivulle.

Niinpä olin todella todella onnellinen suunnilleen 14-15 vuotiaana, kun keksin ripsenkääntäjän.
Olen kokeillut kai jo kaikkia malleja: metallisia, lämpiäviä, muovisia eri mallisia, jopa automaattisia (surkeimmat ikinä!) tässä kuluneiden vuosien aikana.
Ja sitä ripsiväri määrää joita olen myös kokeillut!! Myönnän, olen ripsariaddikti, mutta niin on kyllä aika moni tutuistanikin.
Ripsivärimainokset saa suoraa suuntaamaan kauppaan ja aina välillä tekee löytöjä, mutta useimmiten pettyy surkeasti mainosten uhrina :)

Lopulta minulle on käynyt useimmiten niin että vuoden-parin käytön jälkeen lempparini on lopetettu. Viimeisimpänä näin on käynyt kahdelle suosikilleni, toinen oli se iki-ihana värisevä ripsiväri Pulse Perfection joka oli ehkä paras jota olen koskaan käyttänyt. Mutta ilmeisesti tässäa ajatuksessa jäin vähemmistöön.
Toinen oli kultainen ihana putkilo joka sisälsi pidentävän ja tuuheuttavan mascaran, mutta en kuollaksenikaan muista tähän nyt sen nimeä? Olikohan L'oreal Longitude....? Se tosin lopetettiin jo pari vuotta sitten, mutta edelleen surkuttelen ja ihmettelen, etteikö sillekin ihanuudelle muka ollut jo vakikäyttäjäkuntaa?

Nyt olen kuitenkin löytänyt
varsinkin korvaajan, Avonilta!
Ja kun käytän tätä ripsaria yhdessä Maybellinen ripsarin kanssa niin saan
ainakin melkein täydelliset
ripset.



Vielä kun löytäisin
täydelliset ripsenkääntäjät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)