Google Analyticsin seurantakoodi

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

BB, ei Brigitte Bardot, ei Big Brother vaan...

Garnierin Bb- voide on ns. 5-in-1 ratkaisu, ainakin jos on Garnierin omia nettisivuja uskominen. BB tulee sanoista “blemish balm". Maailmalla taitaa olla enemmänkin BB voiteita ja ns. aidompia, minulla ei kuitenkaan ole kokemusta niistä. Sain kuitenkin tästä Garnierista näytteen ja kokeilin, koska tottakai kaikki rutiineja helpottava tai jopa parantava on kiinnostavaa kokeiltavaa!

Nämä viisi kohtaa mitä tämä voide lupaa tehdä on siis: ensiksikin tasoittaa ihon väriä, toiseksi kosteuttaa, kolmanneksi häivyttää ihon pieniä virheitä ja neljänneksi antaa aurinkosuojaa (suojakerroin on 15), sekä viidenneksi heleyttää.
No, toimiiko? Tykkään kyllä tuotteesta. Sävyjä on 2 joista vaaleampi light 02 on minulle sopiva, vaikka ihoni on todella vaalea. Iho näyttää hetkessä paremmalta kyllä. Kostetus toteutuu, vaikka minulla on pintakuiva iho niin tämän alle en laita päivävoidetta, se olisi liikaa. Arkipäivinä en myöskään ole tämän kanssa edes meikkivoidetta, sen verran hyvän sävyn ja kevyen peittävyyden tämä antaa. Olen aiemmin kesäisin käyttänyt Lumenen sävyttävää päivävoidetta, talvisin Lumenen meikkivoidetta. Lumenen päivävoiteeseen tämä nyt on ehkä minun kokemuspohjalla enemmän verrattavissa. Vähän kuin päivävoiteen ja meikkivoiteen puoliväli. Paksumpaa kuin päivävoide, mutta muuten aikalailla samankaltaista, meikkivoidetta kevyempää. Hinta on kaupoissa 12,90e.

Käyttöön tämä minulle kyllä jää koska pidän koostumuksesta ja kyllä tämä arkiaamuja helpottaa. Tänään myös meikkasin ihan kunnolla tämä pohjana ja tuli siitä meikistä todellakin hieman entistä parempi, jopa voisi sanoa heleämpi :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)