Google Analyticsin seurantakoodi

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Tyttöystävähaaste

Nappasinpas MouMoun blogista http://moumou.indiedays.com/ Tyttöystävä- haasteen, vaikka vaimo olenkin :)

Ajattelin tähän ajankulukseni täytellä:

Tehtävänä on siis kertoa viisi faktaa itsestään tyttöystävänä. Vähän kuin siis täyttäisi tyttöystävähakulomaketta, jossa pitäisi kertoa itsestään, jotta unelmien mies voi päättää, sovitteko yhteen.
Ja jokainen saa jatkaa tätä omassa blogissaan :)

Minä:

1) Ensin ne ikävämmät: vaadin osallistumaan kotitöihin. Mun mielestä ei ole mitään miesten/naisten töitä, koska itsekin käytän autoa katsastuksessa ja saan vaihdettua ne renkaatkin jos tarve vaatii. Osaan myös porata ja naulata ja vaihtaa patterit palohälyttimeen jne. Johtuen osittain siitä, että muutin pois kotoa vähän alle 18v niin ehdin yksin asuessani jo hoidella näitäkin hommia  :)
Mutta samalla tavoin haluan myös miehen laittavan tiskejä, pyykkejä ja imuroivan yms jos mies on kotona, eli se tekee joka ehtii!

2) En anna miehen aina ajaa autoa. Yllättävän monessa pariskunnassa nainen istuu ja mies ajaa ja se on aina näin. Minä rakastan autolla ajamista, varsinkin pitkiä matkoja, joten meillä useinkin mies nukkuu "pelkääjän paikalla" ja minä ajan. Useamminkin voisin ajaa, mutta valitettavasti jos lapset on mukana niin minä taas olen se joka saa ne hiljaisiksi takapenkillä keksimällä matkaleikkejä jne joten silloin en aja, helpompaa niin, kaikille ;)

3) Tykkään konsoli- ja tietokonepeleistä. En enää nykyisin ehdi pelaamaan niin paljon kuin haluaisin. Joten en valita pelaamisesta. Minusta pelaaminen voi olla jopa kehittävää, hauskaa se on sata varmasti. Ja nykyisin myös voi saada liikuntaa pelatessaan :) Meillä pelaa koko perhe, vaikkakin lasten peliaikaa on hieman rajoitettu, mutta varsinkin liikuntapelit on huonoilla keleillä tosi mainioita :) Pienempikin meillä pelaa innoissaan Wiin pingistä ja juoksua.

4) Olen hemmotteleva. Tykkään ostella lemppariherkkuja miehelle, pikku lahjoja ja laittaa hyvää ruokaa. Laitan useimmiten kaiken niin, että toisella on mukava tulla kotiin. Olen myös huolehtiva, joten saatan ärsyttävyyteen saakka varmistella, et onhan sulla nyt varmasti kaikki mukana ja puhelin ladattu jne

5) Lainaan miehen partahöylää (vaikka se sanookin siitä aina yäk). Se on vaan niin paras säärikarvoihin. Toki pitäis ostaa oma, tiedän... Ja lisäksi rrrrakastan kaikenlaisia erinlaisia kosmetiikkatuotteita, joten kylppärinkaappi on minun vallassa, samoin kuin shampooteline, miehen punukoille on muutaman sentin tila. Sori.

Heii, pakko lisätä vielä, olkoot sit vaikka 5½:

Minulle on tärkeää miltä mies tuoksuu! Siksi minä ostan meillä miehen suihkusaippuan ja deodorantin ja partaveden. Onneksi mies tykkää niistä myös, varsinkin mun löytämä Avonin partavesi sai suosion ja sitä on pitänyt ostaa lisää aina! (Se onkin aivan tajuttoman hyvän tuoksuista, haistelen sitä joskus pullosta ihan muuten vaan,heh!)

Loppuun vielä Viivi & Wagner, paras parisuhde-opas.

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo, että et anna miesten aina ajaa!:D ARVOSTAN.

    VastaaPoista
  2. Se on mulle tärkeää, ajoin jo 13v rallia jääradalla isän autolla :) Johan se ois hullua vuosien ajokokemus jättää heitteille :)

    VastaaPoista

Kerro jotain, se ilahduttaa :)