Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 5. joulukuuta 2011

Miksi se on niin vaikeaa toteuttaa?

Minulla on aina ollut paljon haaveita. Paljon haaveita, jotka nimenomaan ovat Haaveita, oikein isolla H:lla.
Jotenkin elämä on kuitenkin mennyt niin toisin kuin ikinä kuvittelin. Ei huonommin, mutta aivan toisin.
Ja välillä on ollut niin vaikeaa, että sitä on vaikea kuvailla, tai edes kuvitella.
Kuitenkin kaikki on lopulta järjestynyt. Aina ihan erilailla kuin kuvittelin, mutta "loppu hyvin, kaikki hyvin" tilanteita on minun elämässäni riittänyt, enemmän kuin mitä ehkä niin sanotusti "joka naisen" elämässä.
(Mikä laittaa aina välillä miettimään, että kai nämä olivat nyt tässä? Ei enempää minulle, please...)

Onneksi ne plussapuolet ovat niin suuria, ei tätä muuten jaksaisi.

+ parisuhde voi vaikeuksien jälkeen hyvin
+ molemmat lapset ovat ihania, kilttejä ja helppoja, sydämellisiä, iloisia, allergioista ja vauva-ajan vaikeuksista huolimatta
+ asiat ovat vihdoin kohtuullisen järjestyksessä, taloudelliset ja työtilanteet
+ meillä on läheisiä ihmisiä jotka auttavat ja välittävät

Silti, niistä haaveista:

Joskus ajattelin kirjoittavani kirjan. Useampi on aloitettu joskus, kertaakaan nyt aikuisiällä en ole päässyt alkua pidemmälle.
Joskus ajattelin matkustelevani. Sekin on jäänyt. Lähinnä rahan puutteesta. Onneksi ensi kevät/kesä näyttää aika lupaavalta ;)
Joskus ajattelin, että minulla on ammatti josta nautin niin, että töihin lähtö olisi mukavaa. Tässä on haave joka vain odottaa toteutumistaan.
Ja joskus ajattelin, että minulla on oma pieni piha jossa kesäisin kasvaa kauniita kukkia.... Tämän haaveen olen aikalailla hylännyt, mutta ainahan pitää olla jotain haaveiltavaa jäljellä, vai mitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)